Сумісна діяльність у процесі оволодіння іноземною мовою
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%25pКлючові слова:
сумісна діяльність, психологічні закономірності, мотивація, пізнавальні інтереси, міжособистісна взаємодія, стиль спілкування.Анотація
У статті аналізується проблема сумісної діяльності в процесі оволо-
діння іноземною мовою. Обговорюються деякі психологічні особливості
сумісної діяльності, які необхідно враховувати в практиці організації
навчання іноземної мови. Коли йдеться про сумісну діяльність, слід,
перш за все, враховувати його основні аспекти: 1) взаємодія «учитель-
учень»; 2) взаємодія «учень-учень»; 3) загальногрупова взаємодія учнів
у навчальному колективі; 4) взаємодія «учитель – учительський колек-
тив» у системі міжпредметних зв’язків. Навчання спілкування являє
собою тісну міжособистісну взаємодію.
Посилання
Амонашвили Ш.А. Здравствуйте, дети! / Ш.А. Амонашви-
ли. – М.: Просвещение,1983.
Андриевская В.В. Возрастные особенности деятельности
старшеклассников на уроках иностранного языка // В.В. Ан-
дриевская // Иностранные языки в школе. – 1987. – № 6.
Выготский Л.С. Мышление и речь / Л.С. Выготский // Со-
брание сочинений в 6-ти т. – Т.2. – М.:Педагогика, 1982. –
С.5-361.
Давыдов В.В. Проблема развивающего обучения / В.В. Да-
выдов. – М.: Педагогика, 1986.
Зимняя И.А. Психологический анализ урока иностранно-
го языка / И.А. Зимняя, Е.С. Ильинская // Иностранные
языки в школе. – 1984. – № 3.
Зимняя И.А. Индивидуально-психологические факторы
научения речи на иностранном языке / И.А. Зимняя //
Иностранные языки в школе. 1980. – №1. – С.34-36.
Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку /
И.А. Зимняя //М.: Русский язык, 1989. – 219 с.
Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики / А.Н.Леон-
тьев //4-е изд. М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984. – 584.
Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства об-
щения / А.К. Маркова. – М.: Педагогика, 1974.
Маркова А.К. Формирование мотивов / А.К. Маркова. – М. –
– 192 с.
Меркулова И.В. Изучение иностранного языка и адапта-
ция студентов в вузе:Автореф. дисс… канд. псих. наук.:
00.07 / НИИ ОПП. – М., 1988. – 24 с.
Путляева Л.В. Психологические аспекты проблемного обу-
чения / Л.В. Путляева//Игровые формы контекстного обу-
чения /Под ред. А.А. Вербицкого. – М.: Знание, 1983.
Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школьника /
Д.Б. Эльконин. – М.: Знание, 1974.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.