Сумісна діяльність у процесі оволодіння іноземною мовою

Автор(и)

  • І.В. Коваль

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%25p

Ключові слова:

сумісна діяльність, психологічні закономірності, мотивація, пізнавальні інтереси, міжособистісна взаємодія, стиль спілкування.

Анотація

У статті аналізується проблема сумісної діяльності в процесі оволо-
діння іноземною мовою. Обговорюються деякі психологічні особливості
сумісної діяльності, які необхідно враховувати в практиці організації
навчання іноземної мови. Коли йдеться про сумісну діяльність, слід,
перш за все, враховувати його основні аспекти: 1) взаємодія «учитель-
учень»; 2) взаємодія «учень-учень»; 3) загальногрупова взаємодія учнів
у навчальному колективі; 4) взаємодія «учитель – учительський колек-
тив» у системі міжпредметних зв’язків. Навчання спілкування являє
собою тісну міжособистісну взаємодію.

Посилання

Амонашвили Ш.А. Здравствуйте, дети! / Ш.А. Амонашви-

ли. – М.: Просвещение,1983.

Андриевская В.В. Возрастные особенности деятельности

старшеклассников на уроках иностранного языка // В.В. Ан-

дриевская // Иностранные языки в школе. – 1987. – № 6.

Выготский Л.С. Мышление и речь / Л.С. Выготский // Со-

брание сочинений в 6-ти т. – Т.2. – М.:Педагогика, 1982. –

С.5-361.

Давыдов В.В. Проблема развивающего обучения / В.В. Да-

выдов. – М.: Педагогика, 1986.

Зимняя И.А. Психологический анализ урока иностранно-

го языка / И.А. Зимняя, Е.С. Ильинская // Иностранные

языки в школе. – 1984. – № 3.

Зимняя И.А. Индивидуально-психологические факторы

научения речи на иностранном языке / И.А. Зимняя //

Иностранные языки в школе. 1980. – №1. – С.34-36.

Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку /

И.А. Зимняя //М.: Русский язык, 1989. – 219 с.

Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики / А.Н.Леон-

тьев //4-е изд. М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984. – 584.

Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства об-

щения / А.К. Маркова. – М.: Педагогика, 1974.

Маркова А.К. Формирование мотивов / А.К. Маркова. – М. –

– 192 с.

Меркулова И.В. Изучение иностранного языка и адапта-

ция студентов в вузе:Автореф. дисс… канд. псих. наук.:

00.07 / НИИ ОПП. – М., 1988. – 24 с.

Путляева Л.В. Психологические аспекты проблемного обу-

чения / Л.В. Путляева//Игровые формы контекстного обу-

чения /Под ред. А.А. Вербицкого. – М.: Знание, 1983.

Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школьника /

Д.Б. Эльконин. – М.: Знание, 1974.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коваль, І. (2019). Сумісна діяльність у процесі оволодіння іноземною мовою. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (19). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%p