Психологічні особливості структури професійної діяльності педагога

Автор(и)

  • О.Ю. Воронова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

професійне самовизначення, рефлексія, мотиваційно_цільовий компонент, когнітивно_операційний компонент, емоційний компонент, оціночний компонент.

Анотація

У статті розглядаються психологічні засади формування рефлек
сивних процесів у професійному становленні фахівця дошкільної освіти.
Визначено особливості формування когнітивного компонента впродовж
навчання у ВНЗ. Емпірично досліджено когнітивний компонент і рівень
рефлексивності студентів. Узагальнено основні тенденції щодо рівня
вияву рефлексивності у студентів спеціальності “Дошкільне виховання”.

Посилання

Бондаревская Е.В. Введение в педагогическую культуру:

Учебное пособие [Текст] / Е.В. Бондаревская. – Ростов н/Д.:

РГПУ, 1995. – 172 с.

Данилова Н.Н. Эмоциональные состояния: механизмы и

диагностика [Текст] / Н.Н. Данилова. – М., 1995. – 249 с.

Дружинин В.Н. Психология общих способностей / В.Н. Дру

жинин. – СПб., 1999. – 243 с.

Захарова А.В. Психология формирования самооценки /

А.В. Захарова. – Минск, 1993. – 98 с.

Кашапов М.М. Психология педагогического мышления

[Текст] / М.М. Кашапов. – СПб., 2000. – 310 с.

Стеценко И.Л. Развитие педагогической рефлексии в профес

сиональной подготовке учителя в условиях опыта педаго

гической деятельности : автореф. дис. канд. пед. наук /

И.Л.Стеценко. – Таганрог, 1998. – 23 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Воронова, О. (2019). Психологічні особливості структури професійної діяльності педагога. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p