Гендерні і психологічні відмінності образу “Я” старшокласників як аспект проблеми забезпечення креативності взаємодій учителів з учнями

Автор(и)

  • І.В. Воронюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

гендерні відмінності образу “Я” старшокласників, креативність взаємодії вчителя з учнями, факторний аналіз, особистісні конструкти, техніка педагогічного впливу.

Анотація

У статті описано результати факторноаналітичного дослідження
структури образу “Я” старшокласників у просторі позитивних і
негативних особистісних характеристик з точки зору проблеми
креативного наповнення взаємодії вчителя з учнями. Представлено
гендерні відмінності образу “Я” старшокласників на рівні латентних
конструктів, що відобразили частково небажані особистісні стратегії учнів
різної статі. Запропоновано, як шлях насичення креативними елемен
тами, вдосконалити техніку педагогічного впливу спрямуванням його
не лише на поверхневі особистісні об’єкти, а й на глибинні особистісні
конструкти з метою їх модифікації, посилення, послаблення або
руйнування і на цій основі прискорення досягнення розвивальних,
виховних і навчальних цілей.

Посилання

Анастази А. Психологическое тестирование /А.Анастази,

С.Урбина. – СПб.: Питер, 2001. – 688 с.

Битинас В.П. Многомерный анализ в педагогике и педа

гогической психологии /В.П.Битинас. – Вильнюс, 1971. –

с.

Браверман Э.М. Структурные методы обработки эмпирических

данных /Э.М.Браверман, М.Б.Мучник. – М., 1983. – 464 с.

Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. /О.В.Скрип

ченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук та ін. – 2е вид. – К.:

Каравела, 2008. – 400 с.

Говорун Т.В. Гендерна психологія: Навчальний посібник /

Т.В.Говорун, О.М.Кікінежді. – К.: Видавничий центр “Ака

демія”, 2004. – 308 с.

Ильин Е.П. Дифференциальная психология мужчины и

женщины /Е.П.Ильин. – СПб.: Питер, 2006. – 544 с.

Келли Дж. Теории личности: психология личных конструк

тов / Дж.Келли. – СПб: Речь, 2000. – 249 с.

Мельников В.М. Введение в экспериментальную психологию

личности /В.М.Мельников, Л.Т.Ямпольский. – М., 1985. –

с.

Основи теорії гендеру: Навчальний посібник. – К.: “К.І.С.”,

– 536 с.

Харман Г. Современный факторный анализ / Г.Харман. – М.,

– 485 с.

Шмельов А.Г. Введение в экспериментальную психосе

мантику /А.Г.Шмельов. – М., 1983. – 157 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Воронюк, І. (2019). Гендерні і психологічні відмінності образу “Я” старшокласників як аспект проблеми забезпечення креативності взаємодій учителів з учнями. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p