Індивідуально–психологічні передумови ефективної діяльності студента
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
особистість, самоактуалізація, здібності, студент, ефективність.Анотація
У статті здійснено спробу теоретичного аналізу проблеми ефективної
діяльності студента і вказано індивідуальнопсихологічні передумови
даного процесу.
Досліджувались основні чинники впливу на формування особистості
студента в процесі навчання: психічні процеси, стани, а також
індивідуальнопсихологічні особливості.
У статті розкривається поняття “академічна успішність”; виді
ляються психологічні чинники академічної успішності, аналізуються
результати дослідження психологічних чинників успішності студентів.
Розглядається особистість студента як суб’єкта ефективної
навчальнопрофесійної діяльності.
Посилання
Бушай І.М. Динаміка образу світу учнів юнацького віку /
І.М. Бушай // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгомано
ва: Зб. Наукових праць. – Серія №12. Психологія. – К., 2004. –
№1 (25). – С. 147 – 153.
Бушай І. М. Психокорекція образу світу старшокласників /
І.М. Бушай // Проблеми загальної та педагогічної психології.
Збірник наукових праць Інституту психології ім.Г. С. Костюка
АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Т. VII, Вип.6. – К.,
– С. 50 – 57.
Бытие и сознание. Человек и мир / С.Л. Рубинштейн. – СПб.:
Питер, 2003. – 512 с.
Дмитрієва І.В. / Корекція художнього сприймання розумово
відсталих підлітків засобами художньої творчості /І.В.Дмит
рієва. – Автореф. дис. канд.пед. наук: 13.00.03 / Інт
дефектології АПН України. – К., 2002. – 19 с.
Колісник О. Картина світу, конфлікти і смисл життя осо
бистості / О. Колісник// Соціальна психологія. – 2005. –
№1 (9). – С.4249.
Череповська Н.І. Особливості формування символічного образу в
художньо – графічній діяльності підлітків 2006: Автореф. дис.канд.
наук: 19.00.07; Інститут психології ім.Г.С. Костюка АПН
України / Н.І. Череповська . – К., 2006. – 20 с. – укр.
Завацька Н. Є. Особливості особистісної диференціації уза
лежненої поведінки підлітків та її корекція / Н.Є. Завацька. –
Автореф. дис. канд..психол. наук: 19.00.07; Ін – т психології
ім.. Г.С. Костюка АПН України. – К., 2002. – 20 с. – укр.
Свинаренко Р. М. Час у картині світу суб’єкта діяльності /
Радіон Миколайович Свинаренко // Наукові записки Інституту
психології ім.Г. С. Костюка / за ред. академіка С.Д. Мак
сименка. – К.: Главник, 2005. – Вип.26, в 4х томах. – Том. 4. –
С. 30 – 33.
Свинаренко Радіон Миколайович. Відображення часової
складової в картині світу суб’єкта: дис. канд. наук: 19.00.01. –
Харків, 2008.
Грушевицкая Т.Г. Концепция современного естествознания /
Т.Г. Грушевицкая, А.П. Садохин. – М.: ЮНИТИ, 2005.
Дубнищева Т.Я. Концепции современного естествознания /
Т.Я. Дубнищева. – Новосибирск: Изд – во “ЮКЭА”, 2008.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.