Індивідуально–психологічні передумови ефективної діяльності студента

Authors

  • С.Й. Гаваші

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Keywords:

особистість, самоактуалізація, здібності, студент, ефективність.

Abstract

У статті здійснено спробу теоретичного аналізу проблеми ефективної
діяльності студента і вказано індивідуальнопсихологічні передумови
даного процесу.
Досліджувались основні чинники впливу на формування особистості
студента в процесі навчання: психічні процеси, стани, а також
індивідуальнопсихологічні особливості.
У статті розкривається поняття “академічна успішність”; виді
ляються психологічні чинники академічної успішності, аналізуються
результати дослідження психологічних чинників успішності студентів.
Розглядається особистість студента як суб’єкта ефективної
навчальнопрофесійної діяльності.

References

Бушай І.М. Динаміка образу світу учнів юнацького віку /

І.М. Бушай // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгомано

ва: Зб. Наукових праць. – Серія №12. Психологія. – К., 2004. –

№1 (25). – С. 147 – 153.

Бушай І. М. Психокорекція образу світу старшокласників /

І.М. Бушай // Проблеми загальної та педагогічної психології.

Збірник наукових праць Інституту психології ім.Г. С. Костюка

АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Т. VII, Вип.6. – К.,

– С. 50 – 57.

Бытие и сознание. Человек и мир / С.Л. Рубинштейн. – СПб.:

Питер, 2003. – 512 с.

Дмитрієва І.В. / Корекція художнього сприймання розумово

відсталих підлітків засобами художньої творчості /І.В.Дмит

рієва. – Автореф. дис. канд.пед. наук: 13.00.03 / Інт

дефектології АПН України. – К., 2002. – 19 с.

Колісник О. Картина світу, конфлікти і смисл життя осо

бистості / О. Колісник// Соціальна психологія. – 2005. –

№1 (9). – С.4249.

Череповська Н.І. Особливості формування символічного образу в

художньо – графічній діяльності підлітків 2006: Автореф. дис.канд.

наук: 19.00.07; Інститут психології ім.Г.С. Костюка АПН

України / Н.І. Череповська . – К., 2006. – 20 с. – укр.

Завацька Н. Є. Особливості особистісної диференціації уза

лежненої поведінки підлітків та її корекція / Н.Є. Завацька. –

Автореф. дис. канд..психол. наук: 19.00.07; Ін – т психології

ім.. Г.С. Костюка АПН України. – К., 2002. – 20 с. – укр.

Свинаренко Р. М. Час у картині світу суб’єкта діяльності /

Радіон Миколайович Свинаренко // Наукові записки Інституту

психології ім.Г. С. Костюка / за ред. академіка С.Д. Мак

сименка. – К.: Главник, 2005. – Вип.26, в 4х томах. – Том. 4. –

С. 30 – 33.

Свинаренко Радіон Миколайович. Відображення часової

складової в картині світу суб’єкта: дис. канд. наук: 19.00.01. –

Харків, 2008.

Грушевицкая Т.Г. Концепция современного естествознания /

Т.Г. Грушевицкая, А.П. Садохин. – М.: ЮНИТИ, 2005.

Дубнищева Т.Я. Концепции современного естествознания /

Т.Я. Дубнищева. – Новосибирск: Изд – во “ЮКЭА”, 2008.

How to Cite

Гаваші, С. (2019). Індивідуально–психологічні передумови ефективної діяльності студента. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p