Генеза новоутворення професійної взаємодії в підготовці студента–психолога до співпраці з учителем
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
професійна взаємодія, рефлексія, суб’єктно-рефлексивна модель, рефлексивне спілкування, внутрішній простір партнерів взаємодії.Анотація
У статті розкрито послідовність новоутворення рефлексивного
спілкування професійної взаємодії психолога з учителем у процесі
підготовки студентапсихолога. Автор пропонує суб’єктнорефлексивну
модель формування системи знань, вмінь і методик організації сумісної
діяльності психолога з учителем, яка була апробована під час вирішення
авторських навчальних задач. У загальному виді задачі відтворюють
культурноетичний, дієвоформуючий та когнітивносистемний
принципи моделювання професійної взаємодії психолога з учителем.
Посилання
Бардиер, Г.Л. Социальная психология толерантности:
Автореферат дисс…доктора псих.наук / Г.Л.Бардиер. – Спб.,
Гапоненко Л.О. Рефлексія як умова розвитку особистості.
Монографія / Л.О.Гапоненко. – Дніпропетровськ: Пороги,
– 175 с.
Дьяконов Г.В. Основы диалогического подхода в психо
логической науке и практике: Монография /Г.В.Дьяконов. –
Кировоград: РИО КГПУ им.В.Винниченко, 2007. – 847 с.
Зинченко В.П. Сознание и творчество /В.П.Зинченко. – М.:
Языки славянских культур, 2010. – 592 с.
Зинченко В.П. Совокупная деятельность как генетическая
исходная единица психического развития /В.П.Зинченко,
Б.Г.Мещеряков // Психол. наука и образование, 2000. – №2. –
С. 8695.
Кравців О. Психологічні особливості розвитку професійної
рефлексії викладачів вищих педагогічних навчальних закладів.
Автореф. на здобуття к. психол.н. – ІваноФранківськ, 2009. –
с.
Hermans H. The dialogical Self: Meaning as movement. San Di
ego: Academic Press,1993.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.