Формування психологічної готовності студентів ВНЗ до оволодіння майбутньою професією

Автор(и)

  • О.В. Гудима
  • Н.І. Снігур

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

професійне самовизначення, особистісно_професійна якість, саморозвиток, професійні вміння.

Анотація

У статті на основі аналізу психологопедагогічної літератури виділено
механізми (емоційновольова саморегуляція, ціннісносмислова
саморегуляція, самоідентифікація, самосуб’єктивація) та особистісно
професійні якості (емпатія, мотивація досягнень, ставлення до власного
Я, почуття громадського обов’язку, рівень життєвої настанови, здатність
до психологічної близькості з іншою людиною), що впливають на
формування психологічної готовності студентів ВНЗ до оволодіння
майбутньою професією.

Посилання

Гуревич К.М. Профессиональная пригодность и основные

свойства нервной системы/ К.М. Гуревич. – М.: Наука, 1970. –

с.

Климов Е.А. Как выбирать профессию?/ Е.А. Климов. – М.:

Просвещение, 1984. – 160 с.

Климов Е.А. Психология профессионала/ Е.А. Климов –

Воронеж: МОДЭК, 1996. – 400 с.

Кондрашова Л.В. Моральнопсихологічна готовність студента

до вчительської діяльності/ Л.В. Кондрашова – К.: Вища

школа, 1987. – 53 с.

Леонтьев В.Г. Психологические механизмы мотивации/

В.Г.Леонтьев. – Новосибирск: Издво НГПИ, 1992. – 216 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гудима, О., & Снігур, Н. (2019). Формування психологічної готовності студентів ВНЗ до оволодіння майбутньою професією. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p