Формування психологічної готовності студентів ВНЗ до оволодіння майбутньою професією

Authors

  • О.В. Гудима
  • Н.І. Снігур

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Keywords:

професійне самовизначення, особистісно_професійна якість, саморозвиток, професійні вміння.

Abstract

У статті на основі аналізу психологопедагогічної літератури виділено
механізми (емоційновольова саморегуляція, ціннісносмислова
саморегуляція, самоідентифікація, самосуб’єктивація) та особистісно
професійні якості (емпатія, мотивація досягнень, ставлення до власного
Я, почуття громадського обов’язку, рівень життєвої настанови, здатність
до психологічної близькості з іншою людиною), що впливають на
формування психологічної готовності студентів ВНЗ до оволодіння
майбутньою професією.

References

Гуревич К.М. Профессиональная пригодность и основные

свойства нервной системы/ К.М. Гуревич. – М.: Наука, 1970. –

с.

Климов Е.А. Как выбирать профессию?/ Е.А. Климов. – М.:

Просвещение, 1984. – 160 с.

Климов Е.А. Психология профессионала/ Е.А. Климов –

Воронеж: МОДЭК, 1996. – 400 с.

Кондрашова Л.В. Моральнопсихологічна готовність студента

до вчительської діяльності/ Л.В. Кондрашова – К.: Вища

школа, 1987. – 53 с.

Леонтьев В.Г. Психологические механизмы мотивации/

В.Г.Леонтьев. – Новосибирск: Издво НГПИ, 1992. – 216 с.

How to Cite

Гудима, О., & Снігур, Н. (2019). Формування психологічної готовності студентів ВНЗ до оволодіння майбутньою професією. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p