Особливості формування виконавської техніки майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
інтеграція, інструментально_виконавська діяльність, педагогічна задача, педагогічна ситуація, професійна підготовка, міждисциплінарна взаємодія.Анотація
У статті розглядаються особливості формування виконавської техніки
студентів у процесі інтеграції дисциплін інструментального циклу. Автори
вважають, що основним чинником інтеграції музичновиконавських
дисциплін педагогічна задача. Усі компоненти музичновиконавської
підготовки складають інтегративну цілісність, яка має спільну мету, спільні
принципи, єдину внутрішню організацію, для якої характерні взаємозв’язок
і взаємозалежність усіх структурних компонентів.
Посилання
Гончаренко С. Інтегроване навчання: за і проти/С. Гончаренко,
Ю.Мальований // Освіта. – 1994. – 16 лют. – С. 5.
Максимова В. Межпредметные связи и совершенствование
процесса обучения: Кн. для учителя / В. Максимова. – М.:
Просвещение, 1984. – 143 с.
Кондрашова Л.В. Методика підготовки будущего учителя к
педагогическому взаимодействию с учащимися: Учеб.пособие /
Л.В. Кондрашова. – М.: Прометей, 1990. – 158 с.
Спирин Л.Ф. Теория и технология решения педагогических
задач / Л.Ф.Спирин; под ред.П.И. Пидкасистого. – М.:
Российское педагогическое агентство, 1997. – 174 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.