Особливості формування виконавської техніки майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін

Автор(и)

  • В.М. Лабунець
  • Р.І. Ковальський

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

інтеграція, інструментально_виконавська діяльність, педагогічна задача, педагогічна ситуація, професійна підготовка, міждисциплінарна взаємодія.

Анотація

У статті розглядаються особливості формування виконавської техніки
студентів у процесі інтеграції дисциплін інструментального циклу. Автори
вважають, що основним чинником інтеграції музичновиконавських
дисциплін педагогічна задача. Усі компоненти музичновиконавської
підготовки складають інтегративну цілісність, яка має спільну мету, спільні
принципи, єдину внутрішню організацію, для якої характерні взаємозв’язок
і взаємозалежність усіх структурних компонентів.

Посилання

Гончаренко С. Інтегроване навчання: за і проти/С. Гончаренко,

Ю.Мальований // Освіта. – 1994. – 16 лют. – С. 5.

Максимова В. Межпредметные связи и совершенствование

процесса обучения: Кн. для учителя / В. Максимова. – М.:

Просвещение, 1984. – 143 с.

Кондрашова Л.В. Методика підготовки будущего учителя к

педагогическому взаимодействию с учащимися: Учеб.пособие /

Л.В. Кондрашова. – М.: Прометей, 1990. – 158 с.

Спирин Л.Ф. Теория и технология решения педагогических

задач / Л.Ф.Спирин; под ред.П.И. Пидкасистого. – М.:

Российское педагогическое агентство, 1997. – 174 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лабунець, В., & Ковальський, Р. (2019). Особливості формування виконавської техніки майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p