Типи індивідуальної ієрархії цінностей вчителів та студентів

Автор(и)

  • Т.В. Марчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

цінності, кластерний аналіз, типи індивідуальної ієрархії цінностей.

Анотація

У статті аналізуються результати експериментального виокремлення
типів індивідуальної ієрархії цінностей вчителів та студентів – майбутніх
педагогів. Виявлені на основі кластерного аналізу типи порівнювалися
між собою на предмет відповідності їхнього змісту вимогам професійної
діяльності.

Посилання

Бубнова С.С. Ценностные ориентации личности как много&

мерная нелинейная система / С.С.Бубнова // Психол. журн. –

– № 5. – С.38&44.

Кирилова Н.А. Ценностные ориентации в структуре инте&

гральной индивидуальности / Н.А.Кирилова // Вопр. пси&

хологии. – 2000. – №4. – С. 29&37.

Серый А.В. Ценностно&смысловая сфера личности: [учебное

пособие] / А.В. Серый, М.С. Яницкий. – Кемерово: Ке&

меровский государственный университет, 1999. – 92 с.

Фролова Н. Дослідження психологічного механізму трансфор&

мацій у системі ціннісних орієнтацій молоді / Н.Фролова //

Молода нація; [Головний редактор О.Проценко]. – К.:

Смолоскип, 1998. – С. 3&18.

##submission.downloads##

Як цитувати

Марчук, Т. (2019). Типи індивідуальної ієрархії цінностей вчителів та студентів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p