Типи індивідуальної ієрархії цінностей вчителів та студентів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
цінності, кластерний аналіз, типи індивідуальної ієрархії цінностей.Анотація
У статті аналізуються результати експериментального виокремлення
типів індивідуальної ієрархії цінностей вчителів та студентів – майбутніх
педагогів. Виявлені на основі кластерного аналізу типи порівнювалися
між собою на предмет відповідності їхнього змісту вимогам професійної
діяльності.
Посилання
Бубнова С.С. Ценностные ориентации личности как много&
мерная нелинейная система / С.С.Бубнова // Психол. журн. –
– № 5. – С.38&44.
Кирилова Н.А. Ценностные ориентации в структуре инте&
гральной индивидуальности / Н.А.Кирилова // Вопр. пси&
хологии. – 2000. – №4. – С. 29&37.
Серый А.В. Ценностно&смысловая сфера личности: [учебное
пособие] / А.В. Серый, М.С. Яницкий. – Кемерово: Ке&
меровский государственный университет, 1999. – 92 с.
Фролова Н. Дослідження психологічного механізму трансфор&
мацій у системі ціннісних орієнтацій молоді / Н.Фролова //
Молода нація; [Головний редактор О.Проценко]. – К.:
Смолоскип, 1998. – С. 3&18.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.