Вивчення пізнавальної активності студентів–психологів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
пізнавальна активність, майбутні психологи, професійна спрямованість, завдання репродуктивного, пошукового та творчого типу.Анотація
У статті вивчаються особливості пізнавальної активності студентів
психологів. Визначаються типи завдань, яким вони надають перевагу
при підготовці до занять. Встановлено, що від курсу до курсу відбувається
зниження рівня пізнавальної активності студентів та зростає бажання
виконувати нескладні та необтяжливі види робіт. Досліджено, що
студенти, які впевнені у правильності свого професійного вибору та
прагнуть працювати за обраною спеціальністю, демонструють більш
високий рівень пізнавальної активності, ніж ті студенти, що не впевнені
у правильності вибору свого професійного шляху. Визначено, що саме на
межі другоготретього курсів відбувається спад пізнавальної активності
у студентів обох груп.
Посилання
Матюшкин А. М. Психологическая структура, динамика и
развитие познавательной активности / А. М. Матюшкин //
Вопросы психологии. – 1982. – № 4. – С. 517.
Лисина М. И. Развитие познавательной активности детей в
ходе общения со взрослыми и сверстниками / М. И. Лисина //
Вопросы психологии. – 1982. – № 4. – С. 1835.
Чебыкин А. Я. Об эмоциях, детерминирующих познавательную
активность / А. Я. Чебыкин // Психологический журнал. –
– № 4. – Т. 10. – С. 135141.
Котырло В. К., Дуткевич Т. В. Роль совместной деятельности
в формировании познавательной активности дошкольников /
В. К. Котырло, Т. В. Дуткевич // Вопросы психологии. – 1991.
– № 2. – С. 5060.
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер,
– 512 с. – (Серия “Мастера психологии”).
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.