Молодший шкільний вік: теоретичний аналіз психічного розвитку та формування соціально адаптованої особистості

Автор(и)

  • О.М. Назарук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

соціальний досвід, дезадаптивність, родина.

Анотація

У роботі проводиться аналіз соціальнопсихологічних чинників
формування соціальноадаптованої особистості. Розкриваються
особливості психічного розвитку та становлення особистості дитини
молодшого шкільного віку. Підкреслюється важлива роль найближчого
оточення – родини, у процесі формування дитиною власного світо
сприйняття.

Посилання

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте /

Л.И.Божович. – М., 1968. – С. 247—292.

Бондаренко А.Ф. Психологическая помощь: теория и практи

ка /А.Ф.Бондаренко. – М.: Институт психотерапии, 2000. –

с.

Выготский Л.С. Собрание сочинений: в 6ти т. – Т. 4 /

Л.С.Выготский. – М.: Педагогика, 1984. – 432 с.

Кон И.С. Психология ранней юности /И.С.Кон. – М.: Про

свещение, 1989. – 255 с.

Кононенко О.Л. Соціальноемоційний розвиток особистості (в

дошкільному дитинстві): [Навч. посіб. для вищ. навч. закла

дів] /О.Л.Кононенко. – К.: Освіта, 1998. – 255 с.

Коул М. Культура и мышление /М.Коул, C.Скрибнер. – М.:

Прогресс, 1977. – 264 с.

Креч Д. Нравственность, агрессия, справедливость // Психо

логия развития / Д.Креч, Р.Кратчфилд, Н.Ливсон; сост. и общ.

редакция: авторський колектив сотрудников кафедры пси

хологии развития и диф. психологи СПбГУ. – СПб: Питер,

– С. 277296.

Кулагина И.Ю. Возрастная психология: Полный жизненный

цикл развития человека: [Учебное пособие для студентов

высших учебных заведений] /И.Ю.Кулагина, В.Н.Колюц

кий. – М.: Сфера, 2001. – 464 с.

LifeLine® и другие новые методы психологии жизненного пути/

Сост. и общ. ред. А.А. Кроника. – М.: ПрогрессКультура,

– 230 с.

Максименко С.Д. Генеза здійснення особистості/С.Д.Макси

менко. – К.: ТОВ “КММ”, 2006, – 240 с.

Максимова Н.Ю. Курс лекций по детской патопсихологии:

[Учебное пособие] /Н.Ю.Максимова, Е.Л.Милютина. – Ростов

н/Д.: Феникс, 200. – 576 с.

Никольская И.М. Психологическая защита у детей /И.М.Ни

кольская, Р.М.Грановская. – СПб.: Речь, 2001. – 507 с.

Прохоров А.О. Функциональные структуры и средства

саморегуляции психических состояний /А.О.Прохоров//

Психологический журнал. – Том 26. – № 2. – 2005. – С. 68–

Психическое развитие младших школьников: Эксперимен

тальное психологическое исследование / Под ред. В.В. Да

выдова; Науч.исслед. инт общей и педагогической психологии

Акад. пед. наук СССР. – М.: Педагогика, 1990. – 160 с.

Роменець В.А. Життя і смерть: осягнення розумом і вірою /

В.А.Роменець. – К.: Либідь, 2003. – 232 с.

Соколова В.Н. Отцы и дети в меняющемся мире: [Кн. для

учителей и родителей] /В.Н.Соколова, Г.Я.Юзефович. – М.:

Просвещение, 1991. – 223 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Назарук, О. (2019). Молодший шкільний вік: теоретичний аналіз психічного розвитку та формування соціально адаптованої особистості. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p