Молодший шкільний вік: теоретичний аналіз психічного розвитку та формування соціально адаптованої особистості
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
соціальний досвід, дезадаптивність, родина.Анотація
У роботі проводиться аналіз соціальнопсихологічних чинників
формування соціальноадаптованої особистості. Розкриваються
особливості психічного розвитку та становлення особистості дитини
молодшого шкільного віку. Підкреслюється важлива роль найближчого
оточення – родини, у процесі формування дитиною власного світо
сприйняття.
Посилання
Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте /
Л.И.Божович. – М., 1968. – С. 247—292.
Бондаренко А.Ф. Психологическая помощь: теория и практи
ка /А.Ф.Бондаренко. – М.: Институт психотерапии, 2000. –
с.
Выготский Л.С. Собрание сочинений: в 6ти т. – Т. 4 /
Л.С.Выготский. – М.: Педагогика, 1984. – 432 с.
Кон И.С. Психология ранней юности /И.С.Кон. – М.: Про
свещение, 1989. – 255 с.
Кононенко О.Л. Соціальноемоційний розвиток особистості (в
дошкільному дитинстві): [Навч. посіб. для вищ. навч. закла
дів] /О.Л.Кононенко. – К.: Освіта, 1998. – 255 с.
Коул М. Культура и мышление /М.Коул, C.Скрибнер. – М.:
Прогресс, 1977. – 264 с.
Креч Д. Нравственность, агрессия, справедливость // Психо
логия развития / Д.Креч, Р.Кратчфилд, Н.Ливсон; сост. и общ.
редакция: авторський колектив сотрудников кафедры пси
хологии развития и диф. психологи СПбГУ. – СПб: Питер,
– С. 277296.
Кулагина И.Ю. Возрастная психология: Полный жизненный
цикл развития человека: [Учебное пособие для студентов
высших учебных заведений] /И.Ю.Кулагина, В.Н.Колюц
кий. – М.: Сфера, 2001. – 464 с.
LifeLine® и другие новые методы психологии жизненного пути/
Сост. и общ. ред. А.А. Кроника. – М.: ПрогрессКультура,
– 230 с.
Максименко С.Д. Генеза здійснення особистості/С.Д.Макси
менко. – К.: ТОВ “КММ”, 2006, – 240 с.
Максимова Н.Ю. Курс лекций по детской патопсихологии:
[Учебное пособие] /Н.Ю.Максимова, Е.Л.Милютина. – Ростов
н/Д.: Феникс, 200. – 576 с.
Никольская И.М. Психологическая защита у детей /И.М.Ни
кольская, Р.М.Грановская. – СПб.: Речь, 2001. – 507 с.
Прохоров А.О. Функциональные структуры и средства
саморегуляции психических состояний /А.О.Прохоров//
Психологический журнал. – Том 26. – № 2. – 2005. – С. 68–
Психическое развитие младших школьников: Эксперимен
тальное психологическое исследование / Под ред. В.В. Да
выдова; Науч.исслед. инт общей и педагогической психологии
Акад. пед. наук СССР. – М.: Педагогика, 1990. – 160 с.
Роменець В.А. Життя і смерть: осягнення розумом і вірою /
В.А.Роменець. – К.: Либідь, 2003. – 232 с.
Соколова В.Н. Отцы и дети в меняющемся мире: [Кн. для
учителей и родителей] /В.Н.Соколова, Г.Я.Юзефович. – М.:
Просвещение, 1991. – 223 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.