Методологічні засади дослідження освітнього простору особистості

Автор(и)

  • Т.В. Ткач

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

соціальний простір, просторовий підхід до освіти, психологічне осмислення, реалізація устремлінь, потреб, здібностей, здатностей, сутнісних сил людини.

Анотація

Серед нових категорій, що потребують наукового психологічного
осмислення та обґрунтування, центральне місце посідає освітній простір
особистості. У статті здійснено аналіз психолого педагогічної категорії
“освітній простір”. Основні його складові мають високу міру наповнення
невизначеними смислами, апріорі вони є багатоваріантними і надмір
ними, що забезпечує освітньому простору свободу багатовекторного
розвитку. Це поняття наразі стало загальноприйнятим у психологічній
науці.

Посилання

Бондырева С.К. Психолого педагогические проблемы инте

грирования образовательного пространства: Избранные труды /

С.К. Бондырева. –М. : Издательство Московского психолого

социального института; Воронеж: Издательство НПО

“МОДЭК”, 2003. – 352 с.

Веряев А.А. От образовательных сред к образовательному

пространству: понятие, формирование, свойства / А.А. Веряев,

И.К. Шалаев: [электронный ресурс]. – Режим доступа: http://

www.informika.ru/text/magaz/pedagog_4/articl_1.html.

Гуревич П.С. Гуманизм как проблема и как ересь / П.С. Гуре

вич // Свободная мысль. 1995. –№5. – С. 57.

Челпанов Г.И. Психология. Философия. Образование /

Г.И. Челпанов. – М. : Московский психолого социальный

институт; Воронеж: Издательство НПО “МОДЭК”, 1999. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ткач, Т. (2019). Методологічні засади дослідження освітнього простору особистості. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p