Методологічні засади дослідження освітнього простору особистості
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
соціальний простір, просторовий підхід до освіти, психологічне осмислення, реалізація устремлінь, потреб, здібностей, здатностей, сутнісних сил людини.Анотація
Серед нових категорій, що потребують наукового психологічного
осмислення та обґрунтування, центральне місце посідає освітній простір
особистості. У статті здійснено аналіз психолого педагогічної категорії
“освітній простір”. Основні його складові мають високу міру наповнення
невизначеними смислами, апріорі вони є багатоваріантними і надмір
ними, що забезпечує освітньому простору свободу багатовекторного
розвитку. Це поняття наразі стало загальноприйнятим у психологічній
науці.
Посилання
Бондырева С.К. Психолого педагогические проблемы инте
грирования образовательного пространства: Избранные труды /
С.К. Бондырева. –М. : Издательство Московского психолого
социального института; Воронеж: Издательство НПО
“МОДЭК”, 2003. – 352 с.
Веряев А.А. От образовательных сред к образовательному
пространству: понятие, формирование, свойства / А.А. Веряев,
И.К. Шалаев: [электронный ресурс]. – Режим доступа: http://
www.informika.ru/text/magaz/pedagog_4/articl_1.html.
Гуревич П.С. Гуманизм как проблема и как ересь / П.С. Гуре
вич // Свободная мысль. 1995. –№5. – С. 57.
Челпанов Г.И. Психология. Философия. Образование /
Г.И. Челпанов. – М. : Московский психолого социальный
институт; Воронеж: Издательство НПО “МОДЭК”, 1999. –
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.