Психолого–педагогічні умови оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
оволодіння іноземною мовою, психолінгвістична модель, ліворукі діти, чуття мови, поняттєве мислення, мовленнєвий розвиток.Анотація
У роботі висвітлено психологопедагогічні умови оволодіння
іноземною мовою ліворукими дітьми. Психологопедагогічні умови
представлені конкретним навчальним середовищем і спеціально
розробленою системою вправ. До основних складових розвитку
іншомовного мовлення належать поняттєве мислення, чуття мови,
мовленнєвий розвиток. Під час впровадження вправ реалізовувалися
навчальні, пізнавальні, виховні і розвивальні впливи на учнів. Результати
контрольного зрізу після формувального експерименту свідчать на
користь створених умов для оволодіння іноземною мовою ліворукими
дітьми.
Посилання
Засєкіна Л. В. Чуття мови як важливий психолінгвістичний
феномен // Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ “Пе
реяславХмельницький державний педагогічний університет
імені Григорія Сковороди” / Л. В.Засєкіна; гол. ред. О. О. Се
ліванова]. – ПереяславХмельницький: ПП „СКД”, 2009. –
Вип. 4. – С. 4351.
Калмикова Л.О. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей
дошкільного віку: діагностикорозвивальна програма. Мо
нографія / Л.О.Калмикова. – ПереяславХмельницький: ПП
“СКД”, 2010. – 212 с.
Леонтьев А.А. Основы психолингвистики / А.А. Леонтьєв. –
М.: Смысл, 2005. – 288 с.
Фурман А. В. Ідея професійного методологування /А.В.
Фурман. – ЯлтаТернопіль: Економічна думка, 2008. – 205 с.
Ширяєва Т.М. Роль психолінгвістичної ситуації у підготовці
майбутніх філологів / Т. М. Ширяєва // Наукові записки. Серія
“Психологія і педагогіка”. – Острог: Видво національного
університету “Острозька академія”, – 2008. – Вип. 10. – С. 274
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.