Психолого–педагогічні умови оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми

Authors

  • Г.В. Тригуб

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Keywords:

оволодіння іноземною мовою, психолінгвістична модель, ліворукі діти, чуття мови, поняттєве мислення, мовленнєвий розвиток.

Abstract

У роботі висвітлено психологопедагогічні умови оволодіння
іноземною мовою ліворукими дітьми. Психологопедагогічні умови
представлені конкретним навчальним середовищем і спеціально
розробленою системою вправ. До основних складових розвитку
іншомовного мовлення належать поняттєве мислення, чуття мови,
мовленнєвий розвиток. Під час впровадження вправ реалізовувалися
навчальні, пізнавальні, виховні і розвивальні впливи на учнів. Результати
контрольного зрізу після формувального експерименту свідчать на
користь створених умов для оволодіння іноземною мовою ліворукими
дітьми.

References

Засєкіна Л. В. Чуття мови як важливий психолінгвістичний

феномен // Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ “Пе

реяславХмельницький державний педагогічний університет

імені Григорія Сковороди” / Л. В.Засєкіна; гол. ред. О. О. Се

ліванова]. – ПереяславХмельницький: ПП „СКД”, 2009. –

Вип. 4. – С. 4351.

Калмикова Л.О. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей

дошкільного віку: діагностикорозвивальна програма. Мо

нографія / Л.О.Калмикова. – ПереяславХмельницький: ПП

“СКД”, 2010. – 212 с.

Леонтьев А.А. Основы психолингвистики / А.А. Леонтьєв. –

М.: Смысл, 2005. – 288 с.

Фурман А. В. Ідея професійного методологування /А.В.

Фурман. – ЯлтаТернопіль: Економічна думка, 2008. – 205 с.

Ширяєва Т.М. Роль психолінгвістичної ситуації у підготовці

майбутніх філологів / Т. М. Ширяєва // Наукові записки. Серія

“Психологія і педагогіка”. – Острог: Видво національного

університету “Острозька академія”, – 2008. – Вип. 10. – С. 274

How to Cite

Тригуб, Г. (2019). Психолого–педагогічні умови оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p