Кольорово–асоціативний експеримент як показник адаптаційного потенціалу молодшого школяра

Автор(и)

  • Л.В. Крюкова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25p

Ключові слова:

адаптація, емоційна сфера, потенціал, розвиток.

Анотація

Стаття містить результати вивчення особливостей емоційної сфери
першокласників та її вплив на рівень адаптації учнів. Вивчено позитивні
та негативні тенденції даної сфери. Було прослідковано динаміку
розвитку емоційної сфери дитини і особливості її впливу на адаптаційний
потенціал в молодшому шкільному віці. Для дослідження емоційної
сфери особистості першокласників було використано проективний тест
особистих відношень, соціальних емоцій і ціннісних орієнтацій
“Будиночки”. Зроблено висновок про рівень адаптації в залежності від
якості розвитку емоційної сфери.

Посилання

Аминникова Н.С. Адаптация первоклассников к школьным

условиям: [Электронный ресурс] / Наталья Сергеевна Аминни

кова // Фестиваль педагогических идей “Открытый урок”. –

Режим доступа: http://festival.1september.ru/articles/314289/

Єльчанінова Т.М. Вивчення особливостей адаптації першо

класників асоціативним методом: [Електронний ресурс] /

Т.М. Єльчанінова. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/

portal/Soc_Gum/VKhnpu_psykhol/2010_35/04.html

Луговых Т. А. Диагностика адаптации первоклассников к

школе: [Электронный ресурс] / Т. А. Луговых // Фестиваль

педагогических идей “Открытый урок”. – Режим доступа:

http://festival.1september.ru/articles/511644/

Орехова О.А. Цветовая диагностика эмоций ребенка / О.А. Оре

хова. – СПб. : Речь, 2002. – 112 с.

Сорокина В.В. Психологическое неблагополучие детей в

начальной школе. Диагностика и пути преодоления. – М.:

Генезис, 2005. – 191 с.

Степник О.І. Причини шкільної дезадаптації // Психологічна

газета. – 2007. – № 14 (86).

Тимофеев В. Краткое руководство практическому психологу по

использованию цветового теста М. Люшера / В. Тимофеев,

Ю.Филимоненко. – СПб. : Иматон, 1995. – 29 с.

Шінтарь З.Л. Введення в шкільне життя: Навчальний метод.

посібник. – Гродно: ГрГУ, 2002. – 119 с.

Talks to Teachers on Psychology: And to Students on Some of

Life’s Ideals. / William James. – Manor. Rockville, Maryland,

The comparative development of adaptive skills: Evolutionary im

plications / Ed. By E. S. GollinHillsdale (N. J.). – London:

Lowrence Erlbaum Assoc., 1985.

##submission.downloads##

Як цитувати

Крюкова, Л. (2019). Кольорово–асоціативний експеримент як показник адаптаційного потенціалу молодшого школяра. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (17). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%p