Психологічні особливості формування понять у студентів з домінуванням інтуїтивного когнітивного стилю

Автор(и)

  • Н.В. Устинова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25p

Ключові слова:

інтуїтивне мислення, когнітивні стилі навчальної діяльності студентів, інтуїтивний та аналітичний компонент у структурі стилю, взаємозв’язок з особливостями та ефективністю стратегій формування понять.

Анотація

Представлено результати теоретичного й експериментального
дослідження сукупності ознак переважання інтуїтивного або аналітичного
компонентів у структурі когнітивного стилю сприйняття і переробки
навчальнопізнавальної інформації студентами комп’ютерномате
матичних спеціальностей класичного університету, виявлення
розбіжностей в особливостях та ефективності стратегій формування
понять у студентів з різним ступенем означеності домінування
інтуїтивного або аналітичного компонента.

Посилання

Выготский Л.С. Мышление и речь /Л.С. Выготский. – М.:

Лабиринт, 1999. – 352 с.

Максименко С.Д. Психологія особистості / С.Д. Максименко,

К.С.Максименко, М.В. Папуча. – К.: Видавництво ТОВ “КММ”,

– 296 с.

Пономарев Я.А. Психика и интуиция / Я.А. Пономарев. – М.:

Юридическая литература, 1967. – 256 с.

Степаносова О.В. Современные представления об интуиции /

О.В.Степаносова // Вопросы психологии. – 2003. – № 4. –

С. 133142.

Холодная М.А. Когнитивные стили как проявление свое

образия индивидуального интеллекта /М. А. Холодная. – К.:

УМКВО КГУ, 1990. – 73 с.

Allison C.W. Intuitions and entrepreneurial behavior / C.W.

Allison, E.Chell, J. Hayes // European Journal of Work and Or

ganizational Psychology. – 2000. – V. 9, №1. – P. 3143.

Epstein S. Individual differences in intuitive experiential and ana

lyticalrational thinking styles / S. Epstein, R. Pacini, V. Denes

Raj, H. Heier // Journal of Personality and Social Psychology. –

– V. 71, №2. – P. 390 – 405.

Pacini R. The relation of rational and experiential information

processing styles to personality, basic beliefs, and the ratiobias

phenomenon / R. Pacini, S.Epstein // Journal of Personality and

Social Psychology. – 1999. – V. 76, №6. – P. 972987.

##submission.downloads##

Як цитувати

Устинова, Н. (2019). Психологічні особливості формування понять у студентів з домінуванням інтуїтивного когнітивного стилю. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (17). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%p