Психологічна корекція страхів дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25pКлючові слова:
корекція, страхи дітей, арт%терапія, музикотерапія, ігротерапія.Анотація
У статті розглядається програма корекції страхів дітей молодшого
шкільного віку з вадами мовлення. Обґрунтовується її актуальність,
надаються дані щодо організації та методів програми. Аналізуються
основні результати та ефективність корекційної програми.
Посилання
Арефьева Т.А. Преодоление страхов у детей: Тренинг /
Т.А.Арефьева, Н.И. Галкина. – М.: Изд%во Института
психотерапии, 2005. – 288 с., ил.
Артпедагогика и арттерапия в специальном образовании:
[Учеб.для студ. сред. и высш. пед. учеб. заведений]/ Е.А.Мед%
ведева, И.Ю.Левченко, Л.Н.Комиссарова, Т.А.Добровольс%
кая. – М. : Издательский центр “Академия”, 2001. – 248 с.
Баллон А. Психическое развитие ребенка / А.Баллон. – М. :
Просвещение, 1967. – 197 c.
Гончарова Е. Л. Нарушения в психофизическом развитии
детей: [Электронный ресурс] /Е. Л.Гончарова, О.И.Кукушки%
на // Альманах Института коррекционной педагогики РАО. –
– Вып. № 5. – Электрон. ст. – Режим доступа к ст.: http://
ise.edu. mhost.ru/almanah/
Джинотт X. Дж. Групповая психотерапия с детьми. Теория и
практика игровой терапии / X. Дж. Джинотт; Пер. с англ.
И. Романовой; науч. ред. Е. Рыбина. – 2%е изд. – М. : Апрель%
Пресс, изд%во Института психотерапии, 2005. – 272 с. (Серия
“Детская психология”).
Захаров А.И. Дневные и ночные страхи у детей / А.И. За%
харов. – СПб.: Речь, 2005. – 320 с.
Зинкевич–Евстигнеева Т.Д. Игры в сказкотерапии /Зинкевич–
Евстигнеева Т. Д., Т.М.Грабенко. – СПб., Речь, 2006. – 208 с.
Кулинцова И.Е. Коррекция детских страхов с помощью
сказок /И.Е.Кулинцова. – СПб.: Речь; М. : Сфера, 2008. –
с.
Мамайчук И. И. Психокоррекционные технологии для детей с
проблемами в развитии / И. И.Мамайчук. – СПб. : Речь, 2006. –
с.
Психология здоровья: [Учебник для вузов] / Под ред. Г С. Ни%
кифорова. — СПб. : Питер, 2006. – 607 с. – (Серия “Учебник
для вузов”).
Семаго Н. Я. Новые подходы к построению коррекционной
работы с детьми с различными видами отклоняющегося разви%
тия /Н. Я.Семаго // Дефектология. – 2000. – №1. – С. 18%29.
Слюсарева Е.С. Методы психологической коррекции: [Учебно%
методи%ческое пособие] /Е.С.Слюсарева, Г.Ю. Козловская. –
Ставрополь, 2008. – 240 с.
Спиваковская А. С. Профилактика детских неврозов (комп%
лексная психологическая коррекция) /А.С.Спиваковская. –
М.: Изд%во МГУ, 1988. – 200 с.
Татаринцева А.Ю. Детские страхи: куклотерапия в помощь
детям /А.Ю.Татаринцева, М.Ю.Григорчук. – СПб.: Речь,
– 218 с.
Ткач Р.М. Сказкотерапия детских проблем /Р.М.Ткач. – СПб.:
Речь; М.: Сфера, 2008. – 118 с.
Трофимова Н.М. Основы специальной педагогики и пси%
хологии /Н.М.Трофимова, С.П.Дуванова, Н.Б.Трофимова,
Т.Ф.Пушкина. – СПб. : Питер, 2005. – 304 с.
Хухлаева О.В. Тропинка к своему Я: уроки психологии в
начальной школе (1 – 4). 3%е изд. / О.В.Хухлаева.– М.: Генезис,
– 344 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.