Специфіка формування у вихователів соціально–перцептивних здібностей (на прикладі аналізу розвивально–корекційної програми тренінгового навчання)

Автор(и)

  • Н.С. Дмитріюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

соціальна перцепція, тренінг, розуміння.

Анотація

У статті розкриваються психологопедагогічні аспекти реалізації
тренінгу для педагогів в галузі основ розуміння та корекції ними
психічних станів дітей старшого дошкільного віку.

Посилання

Балл Г.О. Особистісна свобода і гуманізація освіти / Г.О.Балл //

Практична психологія та соціальна робота. –2001. – №1. –

С.24.

Балл Г.О. Втілення принципів гуманістичної психології в

професійну підготовку / Г.О.Балл // Психологія особистісно

орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді:

науковометодичний посібник / за ред. В.В.Рибалка. – К.,

Тернопіль, 2002. – С. 152167.

Бех І.Д. Особистіснозорієнтоване виховання: науково

методичний посібник / І.Д.Бех. – К.: ІЗМН, 1998. – 203 с.

Костюк Г.С. Навчальновиховний процес і психічний розвиток

особистості / Г.С.Костюк. – К.: Радянська школа, 1989. –

с.

Леонтьев А.А. Общение как объект психологического иссле

дования / А.А.Леонтьев. // Методологические проблемы

социальной психологии. – М., 1975. – С.106123.

Макаренко А.С. Избранные педагогические сочинения /

А.С.Макаренко. – Учпедгиз, 1946. – С. 179188.

Маслоу А. Самоактуализация личности и образование /Абра

хам Маслоу; пер. с англ.; предисл. Г.А. Балла. – Киев – Донецк:

Институт психологии АПН Украины, 1994. – 52 с.

Миллер А. Теория речевой деятельности / Алис Миллер. – М.,

– С. 245246.

Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека /

Карл Роджерс; пер. с англ.; общ. ред. и предисл. Е.И. Есени

ной. – М.: Изд. группа “Прогресс”, “Универс”, 1994. – 480 с.

Савчин М.В. Типи розуміння вчителем психології учня та їх

прояви у педагогічній взаємодії / Мирослав Савчин // Рідна

школа. – 1996. – № 1. – С. 7071.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дмитріюк, Н. (2019). Специфіка формування у вихователів соціально–перцептивних здібностей (на прикладі аналізу розвивально–корекційної програми тренінгового навчання). Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p