Особистісна зрілість як чинник формування психологічної культури майбутнього фахівця

Автор(и)

  • Л.В. Долинська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

психологічна культура фахівця, особистісна зрілість, самоставлення, мотивація досягнення, Я#концепція, емпатія, почуття громадянського обов’язку.

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі практичної психології –
формуванню психологічної культури майбутнього фахівця – педагога.
Відстежується позитивний зв’язок між рівнем сформованості психо#
логічної культури студентів та їх особистісною зрілістю (зокрема, з
такими її компонентами: рівень домагань, самоставлення, Я#концепція,
емпатія, почуття громадянського обов’язку, патріотизм). Обґрун#
товується можливість підвищення психологічної культури студентів
через розвиток особистісної зрілості активними соціально#психо#
логічними методами навчання.

Посилання

Бодалев А.А. Личность и общение /А.А.Бодалев. – М., 1983.

с.

Гильбух Ю.З. (ред.) Тест#опросник личностной зрелости. – К.:

Научно#практический центр “Психодиагностика и диф#

ференцированное обучение”, 1994. – 23 с.

Долинська Л.В. Тренінг особистісно#професійної зрілості /

Л.В.Долинська, О.В.Темрук – К.: Марич, 2010. – 128 с. –

(Психологічний інструментарій). Бібліогр.: с.120.

Чепелєва Н.В. Психологічна культура майбутнього вчителя /

Н.В.Чепелєва. – К., 1989. – 32 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Долинська, Л. (2019). Особистісна зрілість як чинник формування психологічної культури майбутнього фахівця. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p