Психолого–педагогічне проектування як метод побудови освітніх програм у негуманітарних ВНЗ

Автор(и)

  • О.О. Євдокімова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

психолого_педагогічне проектування, освітні програми, формування особистості.

Анотація

У статті розглянуто психологопедагогічне проектування як систему
побудови розвивальних освітніх процесів у межах певного вікового
інтервалу, що створюють умови для формування особистості як
справжнього суб’єкта власного життя й діяльності.

Посилання

Алексеев Н.Г. Методологические принципы проектирования

образовательных систем /Н.Г.Алексеев// Проектирование в об

разовании: проблемы, поиски, решения: сб.науч.тр. – М., 2004.

Асмолов А. Г. Психология личности: культурноисторическое

понимание развития человека / А. Асмолов. – 3е изд., испр. и

доп. – М.: Смысл: Издательский центр “Академия”, 2007. – 528 с.

Библер B.C. Две культуры. Диалог культур: опыт определе

ния //Вопросы философии. – 2009. – № 6.

Євдокімова О. О. Психологічні засади вищої технічної освіти:

монографія / О. О. Євдокімова. – Х.: Нове слово, 2009. – 388 с.

Исаев Е.И. Основы проектирования психологического обра

зования педагога: дисс... д.пс.н. – М., 2008.

Максименко С. Д. Психологія в соціальній та педагогічній

практиці / С. Д. Максименко. – К.: Наук. думка, 1999. – 216 с.

Рябцев В.К. Проектирование как единство замысла и реали

зации /В.К.Рябцев, В.И.Слободчиков // Технологии проект

ной деятельности в образовании. – Киров, 2000.

Тряпицына А.П. Педагогические основания проектирования

образовательных систем нового вида/А.П.Тряпицына. – СПб,

Слободчиков В.И. Проблемы научного обеспечения инно

вационной деятельности в образовании. – Москва – Киров,

152.

Слободчиков В.И., Исаев Е.И. Основы психологической

антропологии. Психология развития. – М., 2000.

##submission.downloads##

Як цитувати

Євдокімова, О. (2019). Психолого–педагогічне проектування як метод побудови освітніх програм у негуманітарних ВНЗ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p