Психолого–педагогічне проектування як метод побудови освітніх програм у негуманітарних ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
психолого_педагогічне проектування, освітні програми, формування особистості.Анотація
У статті розглянуто психологопедагогічне проектування як систему
побудови розвивальних освітніх процесів у межах певного вікового
інтервалу, що створюють умови для формування особистості як
справжнього суб’єкта власного життя й діяльності.
Посилання
Алексеев Н.Г. Методологические принципы проектирования
образовательных систем /Н.Г.Алексеев// Проектирование в об
разовании: проблемы, поиски, решения: сб.науч.тр. – М., 2004.
Асмолов А. Г. Психология личности: культурноисторическое
понимание развития человека / А. Асмолов. – 3е изд., испр. и
доп. – М.: Смысл: Издательский центр “Академия”, 2007. – 528 с.
Библер B.C. Две культуры. Диалог культур: опыт определе
ния //Вопросы философии. – 2009. – № 6.
Євдокімова О. О. Психологічні засади вищої технічної освіти:
монографія / О. О. Євдокімова. – Х.: Нове слово, 2009. – 388 с.
Исаев Е.И. Основы проектирования психологического обра
зования педагога: дисс... д.пс.н. – М., 2008.
Максименко С. Д. Психологія в соціальній та педагогічній
практиці / С. Д. Максименко. – К.: Наук. думка, 1999. – 216 с.
Рябцев В.К. Проектирование как единство замысла и реали
зации /В.К.Рябцев, В.И.Слободчиков // Технологии проект
ной деятельности в образовании. – Киров, 2000.
Тряпицына А.П. Педагогические основания проектирования
образовательных систем нового вида/А.П.Тряпицына. – СПб,
Слободчиков В.И. Проблемы научного обеспечения инно
вационной деятельности в образовании. – Москва – Киров,
152.
Слободчиков В.И., Исаев Е.И. Основы психологической
антропологии. Психология развития. – М., 2000.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.