Визначення психологічних особливостей пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови

Автор(и)

  • С.А. Козачук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

пізнавальна активність, молодший шкільний вік, іноземна мова, психологічні особливості пізнавальної активності, критерії пізнавальної активності, рівні розвитку пізнавальної активності, методика визначення пізнавальної активності.

Анотація

Статтю присвячено проблемі визначення психологічних особливостей
пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної
мови. Сформульовано критерії, що лягли в основу комплексної авторської
методики, яка дозволяє з’ясувати психологічні особливості пізнавальної
активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови,
зокрема, визначити рівень її розвитку.

Посилання

Гродская Н.В. Изучение эффективности учебных действий у

младших школьников как условие развития их познавательной

активности / Н.В. Гродская // Формирование познавательной

активности школьников: Сб. науч. тр. / Под ред. В.И.Лозо(

вой. – Харьков: Харьк. гос. пед. ин(т, 1988. – С. 43 – 49.

Мамажанов Махмуд. Психологические особенности связи

познавательной активности с самооценкой в младшем школь(

ном возрасте: автореф. дис. … канд.. психол. наук: спец.

00.07 “Педагогическая и возрастная психология” / Махмуд

Мамажанов. – М., 1981. – 22 с.

Амонашвили Ш.А. Развитие познавательной активности

учащихся / Ш.А. Амонашвили // Вопросы психологии. –

– № 5. – С. 36 – 41.

Вікторенко І.Л. Формування пізнавальної активності молод(

ших школярів у процесі організації їхнього спілкування з

батьками: дис. ... канд.. пед. наук: 13.00.09 / Ірина Леонідівна

Вікторенко. – Слов’янськ, 2001. – 180 арк. + дод. 135 арк. –

Бібліогр.: арк. 158(180.

Воронцова Л.Д. Взаимосвязь воспитания познавательной и

общественной активности младших школьников в учебной

деятельности: автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец.13.00.01

“Общая педагогика, история педагогики и образования” /

Л.Д.Воронцова. – М., 1989. – 16 с.

Коберник Г.І. Стимулювання навчально(пізнавальної актив(

ності молодших школярів в умовах диференційованого

навчання (на матеріалі уроків математики): дис. ... канд.. пед.

наук: 13.00.01 / Галина Іванівна Коберник. – К., 1995. –

л. – Бібліогр.: л. 84 –204.

Хитяева Л.П. Активизация познавательной деятельности

младших школьников средствами наглядности: автореф.

дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.01“Общая педагогика,

история педагогики и образования” / Л.П. Хитяева. – К.,

– 24 с.

Чосік Л.Я. Дидактична організація навчального матеріалу

підручника як засіб розвиту пізнавальної активності молодших

школярів (на матеріалі математики): автореф. дис. ... канд.

пед. наук: спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія

педагогіки” / Л.Я.Чосік. – К., 1995. – 24 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Козачук, С. (2019). Визначення психологічних особливостей пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p