Визначення психологічних особливостей пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
пізнавальна активність, молодший шкільний вік, іноземна мова, психологічні особливості пізнавальної активності, критерії пізнавальної активності, рівні розвитку пізнавальної активності, методика визначення пізнавальної активності.Анотація
Статтю присвячено проблемі визначення психологічних особливостей
пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної
мови. Сформульовано критерії, що лягли в основу комплексної авторської
методики, яка дозволяє з’ясувати психологічні особливості пізнавальної
активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови,
зокрема, визначити рівень її розвитку.
Посилання
Гродская Н.В. Изучение эффективности учебных действий у
младших школьников как условие развития их познавательной
активности / Н.В. Гродская // Формирование познавательной
активности школьников: Сб. науч. тр. / Под ред. В.И.Лозо(
вой. – Харьков: Харьк. гос. пед. ин(т, 1988. – С. 43 – 49.
Мамажанов Махмуд. Психологические особенности связи
познавательной активности с самооценкой в младшем школь(
ном возрасте: автореф. дис. … канд.. психол. наук: спец.
00.07 “Педагогическая и возрастная психология” / Махмуд
Мамажанов. – М., 1981. – 22 с.
Амонашвили Ш.А. Развитие познавательной активности
учащихся / Ш.А. Амонашвили // Вопросы психологии. –
– № 5. – С. 36 – 41.
Вікторенко І.Л. Формування пізнавальної активності молод(
ших школярів у процесі організації їхнього спілкування з
батьками: дис. ... канд.. пед. наук: 13.00.09 / Ірина Леонідівна
Вікторенко. – Слов’янськ, 2001. – 180 арк. + дод. 135 арк. –
Бібліогр.: арк. 158(180.
Воронцова Л.Д. Взаимосвязь воспитания познавательной и
общественной активности младших школьников в учебной
деятельности: автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец.13.00.01
“Общая педагогика, история педагогики и образования” /
Л.Д.Воронцова. – М., 1989. – 16 с.
Коберник Г.І. Стимулювання навчально(пізнавальної актив(
ності молодших школярів в умовах диференційованого
навчання (на матеріалі уроків математики): дис. ... канд.. пед.
наук: 13.00.01 / Галина Іванівна Коберник. – К., 1995. –
л. – Бібліогр.: л. 84 –204.
Хитяева Л.П. Активизация познавательной деятельности
младших школьников средствами наглядности: автореф.
дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.01“Общая педагогика,
история педагогики и образования” / Л.П. Хитяева. – К.,
– 24 с.
Чосік Л.Я. Дидактична організація навчального матеріалу
підручника як засіб розвиту пізнавальної активності молодших
школярів (на матеріалі математики): автореф. дис. ... канд.
пед. наук: спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія
педагогіки” / Л.Я.Чосік. – К., 1995. – 24 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.