Фактори становлення навчально–професійної діяльності (до постановки проблеми)

Автор(и)

  • С.О. Ренке

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

психологічний фактор, вплив, становлення, стадії розвитку, факторний аналіз, дослідження, інтелект, особистість, психічні структури, поведінка, інтроверсія, екстраверсія, мотив діяльності.

Анотація

У статті розглянуто поняття “фактор”, проблему впливу факторів та
умов на формування і становлення навчальнопрофесійної діяльності.
Визначено зовнішній та внутрішній вплив факторів на становлення
навчальнопрофесійної діяльності, їх первинне та вторинне значення. А
також розглянуто факторну модель становлення навчальнопрофесійної
діяльності, яка спрощує роботу з учнем.

Посилання

Борытко Н.М. Методология и методы психологопедаго

гических исследований: учебное пособие для студентов высших

учебных заведений /Н.М. Борытко. А.В. Моложавенко,

И.А. Соловцова; под ред. Н.М. Борытко. – М.: Издательский

центр “Академия”, 2008. – 320 с.

Волкогонова О. Идеалы современной вузовской молодежи /

О.Волкогонова, Е.Панина, А.Малов //Высшее образование в

России. – 2002. – № 6. – С. 105 — 118.

Горшков А. Опыт использования компьютерной социологичес

кой программы /А.Горшков, А.Ходаков//Высшее образование

в России. – 2002. – №6. – С.118 – 129.

Дружинин В. Н. Психология общих способностей /В.Н. Дру

жинин. – СПб: Питер Ком, 1999. – 368 с.

Земцова В. И. Управление учебнопрофессиональной деятель

ностью студентов на основе функциональнодеятельностного

подхода: Монография /В. И.Земцова. – М.: Компания

Спутник +, 2008. – 208 с.

Зотова Н.Н. Исследование профессионального становления

студентовпсихологов /Н.Н.Зотова, О.Н.Родина//Вестник

Московского университета. Серия 14. Психология. – 2003. –

№3. – С. 69 – 77.

Митина О.В. Факторный анализ для психологов /О.В. Митина,

И.Б. Михайловская. – М.: Учебнометодический коллектор

“Психология”, 2001. – 169 с.

Павлова Е.В. Представления об образованности как системное

новообразование сознания: автореф. дисс. ... канд. психол.

наук: 19.00.01 /Е.В. Павлова. – Хабаровск, 2008. – 22 с.

Родина О.Н. Особенности профессиональной адаптации

начинающих психологов /О.Н.Родина, П.Н.Прудков//Вестник

Московского университета. Серия 14. Психология. – 2001. –

№3. – С. 2534.

Стародубец О.Д. Феномен и динамика личностной идентич

ности студентов вуза: автореф. дисс. ... канд. психол. наук:

00.13 /О.Д. Стародубец. – СанктПетербург, 2007. –21 с.

Хьелл Л. Теории личности (Основные положения, исследования

и применение) /Л. Хьелл, Д. Зиглер. – СПб.: Питер Пресс,

– 608 с.

Чернов А.Б. Психологические факторы, обеспечивающие

успешность совместной деятельности профессионального

спортивного коллектива: дис. ... канд. психол. наук:

00.07 /А.Б. Чернов. – Ставрополь, 2001. – 172 с.

Якунин В.А. Педагогическая психология /В.А. Якунин. –

СПб.: Издво “Полиус”, 1998. – 639 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ренке, С. (2019). Фактори становлення навчально–професійної діяльності (до постановки проблеми). Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p