Фактори становлення навчально–професійної діяльності (до постановки проблеми)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
психологічний фактор, вплив, становлення, стадії розвитку, факторний аналіз, дослідження, інтелект, особистість, психічні структури, поведінка, інтроверсія, екстраверсія, мотив діяльності.Анотація
У статті розглянуто поняття “фактор”, проблему впливу факторів та
умов на формування і становлення навчальнопрофесійної діяльності.
Визначено зовнішній та внутрішній вплив факторів на становлення
навчальнопрофесійної діяльності, їх первинне та вторинне значення. А
також розглянуто факторну модель становлення навчальнопрофесійної
діяльності, яка спрощує роботу з учнем.
Посилання
Борытко Н.М. Методология и методы психологопедаго
гических исследований: учебное пособие для студентов высших
учебных заведений /Н.М. Борытко. А.В. Моложавенко,
И.А. Соловцова; под ред. Н.М. Борытко. – М.: Издательский
центр “Академия”, 2008. – 320 с.
Волкогонова О. Идеалы современной вузовской молодежи /
О.Волкогонова, Е.Панина, А.Малов //Высшее образование в
России. – 2002. – № 6. – С. 105 — 118.
Горшков А. Опыт использования компьютерной социологичес
кой программы /А.Горшков, А.Ходаков//Высшее образование
в России. – 2002. – №6. – С.118 – 129.
Дружинин В. Н. Психология общих способностей /В.Н. Дру
жинин. – СПб: Питер Ком, 1999. – 368 с.
Земцова В. И. Управление учебнопрофессиональной деятель
ностью студентов на основе функциональнодеятельностного
подхода: Монография /В. И.Земцова. – М.: Компания
Спутник +, 2008. – 208 с.
Зотова Н.Н. Исследование профессионального становления
студентовпсихологов /Н.Н.Зотова, О.Н.Родина//Вестник
Московского университета. Серия 14. Психология. – 2003. –
№3. – С. 69 – 77.
Митина О.В. Факторный анализ для психологов /О.В. Митина,
И.Б. Михайловская. – М.: Учебнометодический коллектор
“Психология”, 2001. – 169 с.
Павлова Е.В. Представления об образованности как системное
новообразование сознания: автореф. дисс. ... канд. психол.
наук: 19.00.01 /Е.В. Павлова. – Хабаровск, 2008. – 22 с.
Родина О.Н. Особенности профессиональной адаптации
начинающих психологов /О.Н.Родина, П.Н.Прудков//Вестник
Московского университета. Серия 14. Психология. – 2001. –
№3. – С. 2534.
Стародубец О.Д. Феномен и динамика личностной идентич
ности студентов вуза: автореф. дисс. ... канд. психол. наук:
00.13 /О.Д. Стародубец. – СанктПетербург, 2007. –21 с.
Хьелл Л. Теории личности (Основные положения, исследования
и применение) /Л. Хьелл, Д. Зиглер. – СПб.: Питер Пресс,
– 608 с.
Чернов А.Б. Психологические факторы, обеспечивающие
успешность совместной деятельности профессионального
спортивного коллектива: дис. ... канд. психол. наук:
00.07 /А.Б. Чернов. – Ставрополь, 2001. – 172 с.
Якунин В.А. Педагогическая психология /В.А. Якунин. –
СПб.: Издво “Полиус”, 1998. – 639 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.