Характеристика методики розв’язування складених арифметичних задач розумово відсталими школярами

Автор(и)

  • О.В. Гаврилов

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

арифметична задача, розумово відсталі учні, приховане числове дане, методика.

Анотація

У статті подано опис використання методики пояснення розумово
відсталим учням 2"го класу переходу від розв’язування простих до
складених арифметичних задач. Використання наочного показу і
розкриття прихованого числового даного дасть можливість школярам
ефективніше організовувати роботу над задачами.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаврилов, О. (2019). Характеристика методики розв’язування складених арифметичних задач розумово відсталими школярами. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p