Характеристика методики розв’язування складених арифметичних задач розумово відсталими школярами

Authors

  • О.В. Гаврилов

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Keywords:

арифметична задача, розумово відсталі учні, приховане числове дане, методика.

Abstract

У статті подано опис використання методики пояснення розумово
відсталим учням 2"го класу переходу від розв’язування простих до
складених арифметичних задач. Використання наочного показу і
розкриття прихованого числового даного дасть можливість школярам
ефективніше організовувати роботу над задачами.

How to Cite

Гаврилов, О. (2019). Характеристика методики розв’язування складених арифметичних задач розумово відсталими школярами. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p