Стратегії корекції емоційної сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
емоційна сфера, самооцінка, образ Я, емоційне ставлення до себе, рівень навчальних досягнень.Анотація
У статті представлено систему тренінгових та корекційних завдань,
яка має на меті конструктивний розвиток образу “Я” у молодших
школярів з різним рівнем навчальних досягнень. Методика тренінгу
містить низку взаємодоповнювальних завдань, покликаних, з одного боку,
забезпечити різнобічність вивчення окремих структурних компонентів
образу “Я – школяр”, а з другого – здійснити корекційні впливи,
спрямовані на становлення продуктивних тенденцій в особистісному
розвитку молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень,
сприяти емоційному включенню дитини у шкільний простір.
Посилання
Бернс Р. Развитие Я – концепции и воспитание [текст] / Роберт
Бернс ; пер. с англ. ; под общ. ред. В. Я. Пилиповского. – М. :
Прогресс, 1986. – 422 с.
Чеснокова И. И. Проблема самосознания в психологии [текст] /
Ирина Ивановна Чеснокова. – М. : Наука, 1977. – 144 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.