Стратегії корекції емоційної сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень

Автор(и)

  • Н.І. Мусіяка

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

емоційна сфера, самооцінка, образ Я, емоційне ставлення до себе, рівень навчальних досягнень.

Анотація

У статті представлено систему тренінгових та корекційних завдань,
яка має на меті конструктивний розвиток образу “Я” у молодших
школярів з різним рівнем навчальних досягнень. Методика тренінгу
містить низку взаємодоповнювальних завдань, покликаних, з одного боку,
забезпечити різнобічність вивчення окремих структурних компонентів
образу “Я – школяр”, а з другого – здійснити корекційні впливи,
спрямовані на становлення продуктивних тенденцій в особистісному
розвитку молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень,
сприяти емоційному включенню дитини у шкільний простір.

Посилання

Бернс Р. Развитие Я – концепции и воспитание [текст] / Роберт

Бернс ; пер. с англ. ; под общ. ред. В. Я. Пилиповского. – М. :

Прогресс, 1986. – 422 с.

Чеснокова И. И. Проблема самосознания в психологии [текст] /

Ирина Ивановна Чеснокова. – М. : Наука, 1977. – 144 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мусіяка, Н. (2019). Стратегії корекції емоційної сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p