Психолого–дидактичні засоби розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх фахівців соціономічних професій

Автор(и)

  • Л.А. Онуфрієва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

психолого_дидактичні засоби, особистісна зрілість, майбутні фахівці соціономічних професій, самоствердження, самооцінка, спілкування, комунікативна компетентність.

Анотація

У статті досліджуються психологодидактичні засоби розвитку
професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх
фахівців соціономічних професій. Автор стверджує, що для розвитку
професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх
фахівців соціономічних професій важливим є застосування відповідних
психологодидактичних засобів, впровадження у навчальновиховний
процес активних методів навчання та ін. Пізнання студентами –
майбутніми фахівцями соціономічних професій себе і формування на цій
основі певного ставлення до себе як до майбутніх фахівців, самоствердження
та зміна самооцінки визначають професійне зростання студентів, в основі
якого лежить прагнення бути відповідальним за виконання професійних
обов’язків, вміння спілкуватися з колегами й іншими людьми.

Посилання

Бех І. Д. Образ «Я» як мета формування і розвитку особистості /

І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 2 (19). – С. 30–40.

Бодалёв А. А. О взаимосвязи общения и отношений /А.А.Бода

лёв // Вопросы психологии. – 1994. – № 1. – С. 122–126.

Грановская Р.М. Элементы практической психологии /

Р.М.Грановская. – Л.: Издательство Ленинградского уни

верситета, 1988. – 560 с.

Дичківський С. І. Неперервна гуманітарна освіта – новий етап

педагогічного мислення / С. І. Дичківський // Гуманітарні

науки. – 2004. – № 2 (8). – С. 20–29.

Дуткевич Т. В. Практична психологія: вступ у спеціальність

[навчальний посібник] / Т. В. Дуткевич, О. В. Савицька. – К. :

Центр учбової літератури, 2007. – 256 с.

Зязюн І. А. Педагогічна майстерність: [підручник для вищих

пед. навч. заклад] / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кри

вонос та ін. – К. : Вища школа, 1997. – 348 с.

Психологічний довідник учителя / упоряд.: В. Андрієвська; за

заг. ред. С. Максименка. – К. : Главник, 2005. – Кн. 2. – 112 с.

Хроменко О. В. Методика преподавания психологии / О.В. Хро

менко. – Ростов н/Д: Феникс, 2004. – 256 с.

Чепелєва Н. В. Формування професійної компетентності

психолога // Актуальні проблеми психології: наукові записки

інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред.

Максименка С. Д. – К. : Ніка – Центр, 1999. – Вип. 19. – 286 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Онуфрієва, Л. (2019). Психолого–дидактичні засоби розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх фахівців соціономічних професій. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p