Психолого–дидактичні засоби розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх фахівців соціономічних професій
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
психолого_дидактичні засоби, особистісна зрілість, майбутні фахівці соціономічних професій, самоствердження, самооцінка, спілкування, комунікативна компетентність.Анотація
У статті досліджуються психологодидактичні засоби розвитку
професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх
фахівців соціономічних професій. Автор стверджує, що для розвитку
професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх
фахівців соціономічних професій важливим є застосування відповідних
психологодидактичних засобів, впровадження у навчальновиховний
процес активних методів навчання та ін. Пізнання студентами –
майбутніми фахівцями соціономічних професій себе і формування на цій
основі певного ставлення до себе як до майбутніх фахівців, самоствердження
та зміна самооцінки визначають професійне зростання студентів, в основі
якого лежить прагнення бути відповідальним за виконання професійних
обов’язків, вміння спілкуватися з колегами й іншими людьми.
Посилання
Бех І. Д. Образ «Я» як мета формування і розвитку особистості /
І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 2 (19). – С. 30–40.
Бодалёв А. А. О взаимосвязи общения и отношений /А.А.Бода
лёв // Вопросы психологии. – 1994. – № 1. – С. 122–126.
Грановская Р.М. Элементы практической психологии /
Р.М.Грановская. – Л.: Издательство Ленинградского уни
верситета, 1988. – 560 с.
Дичківський С. І. Неперервна гуманітарна освіта – новий етап
педагогічного мислення / С. І. Дичківський // Гуманітарні
науки. – 2004. – № 2 (8). – С. 20–29.
Дуткевич Т. В. Практична психологія: вступ у спеціальність
[навчальний посібник] / Т. В. Дуткевич, О. В. Савицька. – К. :
Центр учбової літератури, 2007. – 256 с.
Зязюн І. А. Педагогічна майстерність: [підручник для вищих
пед. навч. заклад] / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кри
вонос та ін. – К. : Вища школа, 1997. – 348 с.
Психологічний довідник учителя / упоряд.: В. Андрієвська; за
заг. ред. С. Максименка. – К. : Главник, 2005. – Кн. 2. – 112 с.
Хроменко О. В. Методика преподавания психологии / О.В. Хро
менко. – Ростов н/Д: Феникс, 2004. – 256 с.
Чепелєва Н. В. Формування професійної компетентності
психолога // Актуальні проблеми психології: наукові записки
інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред.
Максименка С. Д. – К. : Ніка – Центр, 1999. – Вип. 19. – 286 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.