Психолого–дидактичні засоби розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх фахівців соціономічних професій
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pKeywords:
психолого_дидактичні засоби, особистісна зрілість, майбутні фахівці соціономічних професій, самоствердження, самооцінка, спілкування, комунікативна компетентність.Abstract
У статті досліджуються психологодидактичні засоби розвитку
професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх
фахівців соціономічних професій. Автор стверджує, що для розвитку
професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх
фахівців соціономічних професій важливим є застосування відповідних
психологодидактичних засобів, впровадження у навчальновиховний
процес активних методів навчання та ін. Пізнання студентами –
майбутніми фахівцями соціономічних професій себе і формування на цій
основі певного ставлення до себе як до майбутніх фахівців, самоствердження
та зміна самооцінки визначають професійне зростання студентів, в основі
якого лежить прагнення бути відповідальним за виконання професійних
обов’язків, вміння спілкуватися з колегами й іншими людьми.
References
Бех І. Д. Образ «Я» як мета формування і розвитку особистості /
І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 2 (19). – С. 30–40.
Бодалёв А. А. О взаимосвязи общения и отношений /А.А.Бода
лёв // Вопросы психологии. – 1994. – № 1. – С. 122–126.
Грановская Р.М. Элементы практической психологии /
Р.М.Грановская. – Л.: Издательство Ленинградского уни
верситета, 1988. – 560 с.
Дичківський С. І. Неперервна гуманітарна освіта – новий етап
педагогічного мислення / С. І. Дичківський // Гуманітарні
науки. – 2004. – № 2 (8). – С. 20–29.
Дуткевич Т. В. Практична психологія: вступ у спеціальність
[навчальний посібник] / Т. В. Дуткевич, О. В. Савицька. – К. :
Центр учбової літератури, 2007. – 256 с.
Зязюн І. А. Педагогічна майстерність: [підручник для вищих
пед. навч. заклад] / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кри
вонос та ін. – К. : Вища школа, 1997. – 348 с.
Психологічний довідник учителя / упоряд.: В. Андрієвська; за
заг. ред. С. Максименка. – К. : Главник, 2005. – Кн. 2. – 112 с.
Хроменко О. В. Методика преподавания психологии / О.В. Хро
менко. – Ростов н/Д: Феникс, 2004. – 256 с.
Чепелєва Н. В. Формування професійної компетентності
психолога // Актуальні проблеми психології: наукові записки
інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред.
Максименка С. Д. – К. : Ніка – Центр, 1999. – Вип. 19. – 286 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.