Підготовка фахівців до взаємодії з дітьми з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивного навчання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
психофізичний розвиток, вади розвитку, інклюзивна освіта.Анотація
У статті представлені особливості підготовки фахівців до взаємодії з
дітьми з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивного
навчання. Де базисним поняттям нозології є нозологічна одиниця
(нозологічна форма) – певна хвороба, яку виділяють як самостійну на
основі встановлених причин, механізмів розвитку й характерних клініко"
анатомічних проявів, що відбивають переважне ураження тих або інших
органів і систем організму. Йдеть про необхідність адаптувати навчальні
плани, програмний матеріал, методи, форми навчання до індивідуальних
освітніх потреб дітей; орієнтуватись на соціальний досвід, пізнавальні
можливості кожної дитини; розробити різноманітні прийоми та засоби
для сприяння загальному розвитку дітей; створити умови для соціальної
адаптації дітей з особливостями психофізичного розвитку та здорових
дітей, набуття ними соціальних навичок.
Посилання
Національна Асамблея Інвалідів України. Програма: “Через
освіту до соціальної інтеграції”. [Електроний ресурс]. – Режим
доступу– http://naiu.org.ua
Софій Н.З., Найда Ю.М. Концептуальні аспекти інклюзивної
освіти / Інклюзивна школа: особливості організації та
управління: навчально"методичний посібник / Колупаєва
А.А., Найда Ю.М., Софій Н.З. та ін.; [За заг. ред. Данилен"
ко Л.І.], – К.:2007. – 128 с.
Шмидт В.Р. Социальная эксклюзия и инклюзия в образовании:
учебно"методическое пособие/ В.Р.Шмидт. – М., 2006.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.