Особливості розвитку професійної психологічної культури в умовах ВНЗ як мета професійного становлення майбутніх психологів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
професійна психологічна культура, професійне становлення, культурологічно орієнтований навчальний діалог, діалогічна стратегія навчання, “суб’єкт"суб’єктні” стосунки в процесі діалогу.Анотація
Автор розглядає проблему особливостей розвитку професійної
психологічної культури в умовах навчання у вищому навчальному закладі
як мету професійного становлення майбутніх психологів. У статті
висвітлено стан розробки даної проблеми в психологічній літературі,
експериментальні дослідження особливостей розвитку професійної
психологічної культури у майбутніх психологів.
Посилання
Андреева Г.М. Социальная психология / Г.М. Андреева. – М.:
Аспект Пресс, 1999. – 375 с.
Балл Г.О. Діалого"культурологічний підхід як напрям
гуманізації освіти / Г.О. Балл, С.О. Волинець, С.О. Копилов //
Психологія – школі: зб. матеріалів Другого Міжрегіон. наук."
практ. семінару (Рівне 16"18 січня). – Рівне, 1997. – С. 76 – 82.
Балл Г.О. Категорія культури: психолого"педагогічний
аспект / Г.О. Балл // Практична психологія та соціальна
робота. – 2007. – №2. – С. 1 – 3.
Библер В.С. На гранях логики культуры: книга избранных
очерков / Владимир Соломонович Библер. – М., 1997. – 440 с.
Бодалев А.А. Общение и формирование личности / А.А. Бо"
далев // Вопросы психологии познания людьми друг друга и
самопознания. – Краснодар: Изд"во Кубанского ун"та, 1977. –
с.
Боришевский М.Й. Потребность подростков в избирательном
общении как фактор развития их морального самосознания /
М.Й. Боришевский // Проблемы формирования социогенных
потребностей. – Тбилиси, 1974. – 254 с.
Максименко С.Д. Основи генетичної психології / С.Д. Мак"
сименко: навч. посіб. – К.: НПЦ Перспектива, 1998. – 220 с.
Рибалка В.В. Психологія професійного самовизначення для
здорових старшокласників: [метод. рекомендації] / В.В. Ри"
балка. – К.: АПН України, 2004. – 25 с.
Солодухова О.Г. Психологія становлення особистості молодого
вчителя в процесі професійної адаптації : дис...доктора психол.
наук : 19. 00. 07 / Солодухова Ольга Георгіївна. – К., 1998. –
с.
Титаренко Т.М. Життєвий світ особистості: у межах і за
межами буденності / Т.М. Титаренко. – К.: Либідь, 2003. –
с.
Чепелєва Н.В. Психологічна культура майбутнього вчителя /
Н.В. Чепелєва. – К.: Знання, 1989. – 32 с.
Яценко Т.С. Основи глибинної психокорекції. Феноменологія,
теорія і практика / Тамара Семенівна Яценко. – К.: Вища
школа, 2006. – 382 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.