Особливості розвитку професійної психологічної культури в умовах ВНЗ як мета професійного становлення майбутніх психологів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pKeywords:
професійна психологічна культура, професійне становлення, культурологічно орієнтований навчальний діалог, діалогічна стратегія навчання, “суб’єкт"суб’єктні” стосунки в процесі діалогу.Abstract
Автор розглядає проблему особливостей розвитку професійної
психологічної культури в умовах навчання у вищому навчальному закладі
як мету професійного становлення майбутніх психологів. У статті
висвітлено стан розробки даної проблеми в психологічній літературі,
експериментальні дослідження особливостей розвитку професійної
психологічної культури у майбутніх психологів.
References
Андреева Г.М. Социальная психология / Г.М. Андреева. – М.:
Аспект Пресс, 1999. – 375 с.
Балл Г.О. Діалого"культурологічний підхід як напрям
гуманізації освіти / Г.О. Балл, С.О. Волинець, С.О. Копилов //
Психологія – школі: зб. матеріалів Другого Міжрегіон. наук."
практ. семінару (Рівне 16"18 січня). – Рівне, 1997. – С. 76 – 82.
Балл Г.О. Категорія культури: психолого"педагогічний
аспект / Г.О. Балл // Практична психологія та соціальна
робота. – 2007. – №2. – С. 1 – 3.
Библер В.С. На гранях логики культуры: книга избранных
очерков / Владимир Соломонович Библер. – М., 1997. – 440 с.
Бодалев А.А. Общение и формирование личности / А.А. Бо"
далев // Вопросы психологии познания людьми друг друга и
самопознания. – Краснодар: Изд"во Кубанского ун"та, 1977. –
с.
Боришевский М.Й. Потребность подростков в избирательном
общении как фактор развития их морального самосознания /
М.Й. Боришевский // Проблемы формирования социогенных
потребностей. – Тбилиси, 1974. – 254 с.
Максименко С.Д. Основи генетичної психології / С.Д. Мак"
сименко: навч. посіб. – К.: НПЦ Перспектива, 1998. – 220 с.
Рибалка В.В. Психологія професійного самовизначення для
здорових старшокласників: [метод. рекомендації] / В.В. Ри"
балка. – К.: АПН України, 2004. – 25 с.
Солодухова О.Г. Психологія становлення особистості молодого
вчителя в процесі професійної адаптації : дис...доктора психол.
наук : 19. 00. 07 / Солодухова Ольга Георгіївна. – К., 1998. –
с.
Титаренко Т.М. Життєвий світ особистості: у межах і за
межами буденності / Т.М. Титаренко. – К.: Либідь, 2003. –
с.
Чепелєва Н.В. Психологічна культура майбутнього вчителя /
Н.В. Чепелєва. – К.: Знання, 1989. – 32 с.
Яценко Т.С. Основи глибинної психокорекції. Феноменологія,
теорія і практика / Тамара Семенівна Яценко. – К.: Вища
школа, 2006. – 382 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.