Динамічні особливості становлення регулятивної сфери школярів з різною навчальною успішністю

Автор(и)

  • І.В. Петренко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

регулятивна сфера, саморегуляція довільної активності, навчальна успішність, особистість.

Анотація

У статті розкрито динамічні характеристики складових само
регуляції довільної активності школярів, проаналізовано конструктивні
й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери учнів. На
основі запропонованої моделі продуктивного розвитку саморегуляції
довільної активності школярів подано результати апробації корекційно
розвивальної програми з активізації у школярів позитивних регу
лятивних тенденцій у взаємозв’язку з їх навчальною успішністю.

Посилання

Лопатина А.А., Скребцова М.В. 600 творческих игр для

больших и маленьких / А. Лопатина, М. Скребцова. – 3е изд. –

М.: АрмитаРусь, 2009. – 20 с. (Серия “Образование и

творчество”)

Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в

образовании: [учебное пособие]. – М.: ВЛАДОС, 1995. – 529 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Петренко, І. (2019). Динамічні особливості становлення регулятивної сфери школярів з різною навчальною успішністю. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p