Динамічні особливості становлення регулятивної сфери школярів з різною навчальною успішністю
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
регулятивна сфера, саморегуляція довільної активності, навчальна успішність, особистість.Анотація
У статті розкрито динамічні характеристики складових само
регуляції довільної активності школярів, проаналізовано конструктивні
й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери учнів. На
основі запропонованої моделі продуктивного розвитку саморегуляції
довільної активності школярів подано результати апробації корекційно
розвивальної програми з активізації у школярів позитивних регу
лятивних тенденцій у взаємозв’язку з їх навчальною успішністю.
Посилання
Лопатина А.А., Скребцова М.В. 600 творческих игр для
больших и маленьких / А. Лопатина, М. Скребцова. – 3е изд. –
М.: АрмитаРусь, 2009. – 20 с. (Серия “Образование и
творчество”)
Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в
образовании: [учебное пособие]. – М.: ВЛАДОС, 1995. – 529 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.