Виникнення і становлення практико–орієнтованої психології

Автор(и)

  • С.О. Ренке

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

психологія, консультування, психодрама, гештальттерапія, знання, потреби, дослідження, мислення, психодіагностика, психотехніки, вплив, діяльність, аналіз, синтез, емпатійність, розвиток.

Анотація

У статті розглянуто процес виникнення та становлення практико
орієнтованої психології, а саме: низку підходів до побудови процесу
психологічної допомоги, певні техніки та вимоги до них, а також
визначено, що методи психологічної допомоги є географічно дієвими,
тобто для певних регіонів підходять тільки певні методи.

Посилання

1. Василюк Ф.Е. От психологической практики к психотех
нической теории /Ф.Е.Василюк//Московский психотерапевти
ческий журнал. – 1992. – № 1. – С. 3548.

2. Выготский Л.С. Собрание сочинений: т.3. Проблемы развития
психики/ Л.С.Выготский. – М.: Педагогика, 1983. – 367 с.

3. Геллерштейн С.Л. Психотехника / С.Л.Геллерштейн. – М.,
1926. – 380 с.

4. Иванников В.А. Психологические механизмы волевой ре
гуляции / В.А.Иванников. – М.: МГУ, 1991. – 140 с.

5. Корнилов Ю.К. Проблемы психологии практического ин
теллекта. Проблемы субъекта в психологии. – М., 2000. –
С. 185215.

6. Мамардашвили М.К. Обязательность формы /М.К. Мамардашви
ли. Как я понимаю философию. – М.: Прогресс, 1992. – С.8690.

7. Матюшкиш A.M. Концепция творческой одаренности /A.M.Ма
тюшкиш //Вопросы психологии. – 1989. – № 6. – С.2933.

8. Митякина А.А. Принцип самоорганизации систем: кри
тический анализ/А.А.Митякина //Психологический жур
нал. – 1998. – т. 19. – № 4. – С. 117132.

9. Невструева Т.Х. Психотехника как научная дисциплина
психологической практики: Докт. дис... психол. наук /
Т.Х.Невструева. – СПб., 1999. – 400 с.

10. Рейтер Л., Штейнер Э. Психотерапия и наука. Наблюдение за
одной профессией / Л.Рейтер, Э. Штейнер//Психотерапия –
новая наука о человеке. – Екатеринбург, М., 1999. – С.8092.

11. Розин Д.М. Психология: теория и практика. Учеб. пособие для
высш. шк. / Д.М.Розин. – М.: ФорумИнфра, 1997. – 294 с.

12. Рубинштейн С.Л. Бытие и сознание. – М.: АН СССР, 1957. – 328 с.

13. Цапкин В.Н. Единство и многообразие психотерапевтического
опыта /В.Н.Цапкин //Московский психотерапевтический
журнал. – 1992. – № 2. – С. 3848.

14. Щедровщкий Г.П. Об исходных принципах анализа проблемы
обучения и развития в теории деятельности // Г.П.Щед
ровицкий// Избранные труды. – М.: Школа культурной
политики, 1995. – С. 197227.

15. Ясперс К. Смысл и назначение истории: [Сб.] / К.Ясперс. – М.:
Республика, 1994. – 527 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ренке, С. (2019). Виникнення і становлення практико–орієнтованої психології. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p