Стан розвитку у майбутніх педагогів ставлення до інтерактивної взаємодії з учнями

Автор(и)

  • В.А. Терещенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

взаємодія, особистість, ставлення, педагогічний процес, інтерактивна взаємодія, ефективність, продуктивність, кооперативність.

Анотація

У статті на основі результатів теоретичного й емпіричного
дослідження розкрито поняття інтерактивної взаємодії, своєрідність його
вияву у педагогічному процесі. Найбільш важливі ознаки цього поняття –
це організація спільної діяльності вчителя з учнями, між самими
учнями, ефективність, продуктивність, кооперативний характер.
Дається характеристика стану розвитку ставлення студентів
педагогічних спеціальностей до інтерактивної взаємодії з учнями
відповідно до позитивного, невизначеного та негативного варіантів.
Диференціюються та характеризуються продуктивний та непро%
дуктивний типи ставлення студентів до інтерактивної взаємодії з учнями.

Посилання

Асмолов А.Г Психология личности. Принципы общепсихо%

логического анализа / А.Г.Асмолов. – М.: МГУ, 1990. – 367 с.

Выготский Л. С. Собрание сочинений : в 6 т. / Л. С. Выготский. –

М. : Педагогика, 1983. – Т. 2 :Мышление и речь. – 1982. – 361 с.

Кондрашова Л. В. Методика подготовки будущего учителя к

педагогическому взаимодействию с учащимися : [учеб. пособ.

для студентов пединст..] / Л. В. Кондрашова – М. : Прометей,

– 150 с.

Леонтьев А.М. Деятельность. Сознание. Личность / А.М.Леон%

тьев. – М.: Политиздат, 1977. – 404 с.

Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Марко%

ва. – М. : Междунар. центр “Знание”, 1996. – 308 с.

Мясищев В.Н. Основные проблемы и современное состояние

психологии отношений человека /В.Н.Мясищев// Пси%

хологическая наука в СССР: в 2%х т. – Т.2. – М.: Изд%во АПН,

– С.110%123.

Орлова Н. С. Вчитель як суб’єкт педагогічної комунікації /

Н. С. Орлова // Діалогічна взаємодія у навчально%виховному

процесі загальноосвітньої школи: [книга для вчителя; за ред

В. В. Андрієвської, Г.О. Балла, А. Г. Волинця та ін.]. – К. :

ІЗМН, 1997. – 136 с.

Психологические особенности ориентации педагогов на

личностную модель взаимодействия с детьми/ Под ред. В. Г. Ма%

ралова. – М. : Академический Проект; Парадигма, 2005. –

с.

Психолого%педагогічні аспекти реалізації сучасних методів

навчання у вищій школі: [навч. посіб.] / За ред. М. В.Артю%

шиної, О. М.Котикової, Г. М.Романової. – К. : КНЕУ, 2007. –

с.

Семиченко В. А. Проблемы мотивации поведения и деятель%

ности человека. Модуль «Направленность» / В. А. Семиченко. –

К. : Міленіум, 2004. – 521 с.

Франкл В. Человек в поисках смысла / В.Франкл. [под ред.

Л.Я.Гозман, Д.А.Леонтьев]. – М.: Прогресс, 1990. – 368 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Терещенко, В. (2019). Стан розвитку у майбутніх педагогів ставлення до інтерактивної взаємодії з учнями. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p