Стан розвитку у майбутніх педагогів ставлення до інтерактивної взаємодії з учнями
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
взаємодія, особистість, ставлення, педагогічний процес, інтерактивна взаємодія, ефективність, продуктивність, кооперативність.Анотація
У статті на основі результатів теоретичного й емпіричного
дослідження розкрито поняття інтерактивної взаємодії, своєрідність його
вияву у педагогічному процесі. Найбільш важливі ознаки цього поняття –
це організація спільної діяльності вчителя з учнями, між самими
учнями, ефективність, продуктивність, кооперативний характер.
Дається характеристика стану розвитку ставлення студентів
педагогічних спеціальностей до інтерактивної взаємодії з учнями
відповідно до позитивного, невизначеного та негативного варіантів.
Диференціюються та характеризуються продуктивний та непро%
дуктивний типи ставлення студентів до інтерактивної взаємодії з учнями.
Посилання
Асмолов А.Г Психология личности. Принципы общепсихо%
логического анализа / А.Г.Асмолов. – М.: МГУ, 1990. – 367 с.
Выготский Л. С. Собрание сочинений : в 6 т. / Л. С. Выготский. –
М. : Педагогика, 1983. – Т. 2 :Мышление и речь. – 1982. – 361 с.
Кондрашова Л. В. Методика подготовки будущего учителя к
педагогическому взаимодействию с учащимися : [учеб. пособ.
для студентов пединст..] / Л. В. Кондрашова – М. : Прометей,
– 150 с.
Леонтьев А.М. Деятельность. Сознание. Личность / А.М.Леон%
тьев. – М.: Политиздат, 1977. – 404 с.
Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Марко%
ва. – М. : Междунар. центр “Знание”, 1996. – 308 с.
Мясищев В.Н. Основные проблемы и современное состояние
психологии отношений человека /В.Н.Мясищев// Пси%
хологическая наука в СССР: в 2%х т. – Т.2. – М.: Изд%во АПН,
– С.110%123.
Орлова Н. С. Вчитель як суб’єкт педагогічної комунікації /
Н. С. Орлова // Діалогічна взаємодія у навчально%виховному
процесі загальноосвітньої школи: [книга для вчителя; за ред
В. В. Андрієвської, Г.О. Балла, А. Г. Волинця та ін.]. – К. :
ІЗМН, 1997. – 136 с.
Психологические особенности ориентации педагогов на
личностную модель взаимодействия с детьми/ Под ред. В. Г. Ма%
ралова. – М. : Академический Проект; Парадигма, 2005. –
с.
Психолого%педагогічні аспекти реалізації сучасних методів
навчання у вищій школі: [навч. посіб.] / За ред. М. В.Артю%
шиної, О. М.Котикової, Г. М.Романової. – К. : КНЕУ, 2007. –
с.
Семиченко В. А. Проблемы мотивации поведения и деятель%
ности человека. Модуль «Направленность» / В. А. Семиченко. –
К. : Міленіум, 2004. – 521 с.
Франкл В. Человек в поисках смысла / В.Франкл. [под ред.
Л.Я.Гозман, Д.А.Леонтьев]. – М.: Прогресс, 1990. – 368 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.