Формування поняття про розумову відсталість у психолого–педагогічних дослідженнях

Автор(и)

  • О.В. Гаврилов

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

розумова відсталість, фактори, слабоумство, олігофренія, психічні та соматичні розлади.

Анотація

У статті розглядається формування поняття про розумову відсталість
у дослідженнях науковців різних країн, дається короткий огляд
психічним захворюванням від давнини до сьогодення в контексті
визначення інтелектуальної неповноцінності, показано формування
напрямку, прихильники якого намагаються у визначенні розумової
відсталості показати сукупність факторів: етіологічних (причинних),
патогенетичних (механізмів порушення мозкової діяльності), клінічних,
психологічних, соціокультурних, адаптивних, поведінкових та інших.

Посилання

Гаврилов О.В. Особливі діти в закладі і соціальному середови

щі / О.В.Гаврилов. – Кам’янець Подільський: Аксіома,

– 308 с.

Дефектологічний словник: навчальний посібник / За ред.

В.І. Бондаря, В.М. Синьова. – К.: МП Леся, 2011. – 528 с.

Дробинская О.А. Диагностика нарушений развития у детей:

клинические аспекты / О.А.Дробинская. – М.: Школьная

пресса, 2006. – 80 с.

Краткий дефектологический словарь / Под ред. А.И. Дьячко

ва. – М.: Просвещение, 1964. – 398 с.

Лурье Н.Б. Дети с болезнью Дауна и некоторые особенности их

познавательной деятельности / Н.Б.Лурье, С.Д.Забрамная//

Дефектология. – 1971. – № 1. – С. 30 37.

Маллер А.Р. Основные принципы коррекционно воспитатель

ной работы с глубоко умственно отсталыми детьми / А.Р.Мал

лер, Г.В.Цикото// Дефектология. – 1984. – № 1. – С. 34 40.

Рубинштейн С.Я. Психология умственно отсталого школь

ника: Учебное пособие. – М.: Просвещение, 1986. – 192 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаврилов, О. (2019). Формування поняття про розумову відсталість у психолого–педагогічних дослідженнях. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p