Особливості структури навчальної мотивації у підлітків з різним рівнем навчальних досягнень
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
навчальна мотивація, мотив, структура мотивації навчальної діяльності.Анотація
Розглянуто ґенезу становлення навчальної мотивації школярів – від
молодшого шкільного до підліткового віку. Описано вікові особливості
розвитку мотивації підлітків. Експериментально досліджена і
проаналізована структура й особливості навчальної мотивації школярів
середньої освітньої ланки залежно від рівня їх навчальних досягнень.
Виявлено існуючі значимі зв’язки мотивів учнів з їх шкільною
успішністю. Здійснено порівняльний аналіз особливостей навчальної
мотивації у підлітків з різною результативністю навчання.
Посилання
Алексєєва М.І. Дослідження мотиваційної сфери підлітка / М.І.
Алексєєва, М.Т. Дригус // Вивчення особистості підлітка / [За ред.
М.Т. Дригус]. – К.: Ін т психології АПН України, 1994. – 128 с.
Божович Л.И. Проблемы формирования личности / Под редакцией
Д. И. Фельдштейна; Вступительная статья Д. И. Фельдштейна.,
е изд./ Л.И. Божович. – М.: Издательство “Институт практи
ческой психологии”, Воронеж: НПО “МОДЭК”, 1997. – 352 с.
Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний розвиток
особистості /Г.С.Костюк. – К.: Рад. школа, 1989. – 608 с.
Лусканова Н.Г. Методы исследования детей с трудностями в
обучении: учебно методическое пособие (Серия “Психо
диагностика: психологу, врачу, педагогу”) /Н.Г. Лусканова. –
М.: Фолиум, 1999. – 32 с. – С. 19 28.
Маркова А.К. Формирование мотивов учения / А.К.Маркова,
Т.А.Матис, А.Б.Орлов. – М.: Просвещение, 1990. – 192 с.
Фельдштейн Д.И. Психология развития личности в онто
генезе / Д.И.Фельдштейн. – М.: Педагогика, 1989. – 208 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.