Усвідомлення майбутніми психологами приналежності до професійної реальності

Автор(и)

  • С.М. Каліщук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

Змістовно-значеннєве відношення, динаміка сенсів, усвідомлення приналежності, професійна позиція.

Анотація

Розглядаються особливості динаміки індивідуальних цінностей і
змістів особистості майбутнього психолога та механізми побудови
професійної картини світу у період навчання у ВНЗ.

Посилання

Бондаренко А.Ф. Психологическая помощь: теория и прак

тика / А.Ф. Бондаренко. – К.: Укртехпресс, 1997. – 216 с.

Бьюдженталь Дж. Искусство психотерапевта / Дж. Бьюд

женталь. – С Пб.: Питер, 2001. – 294 с.

Зеер Э. Ф. Психология профессионального развития /

Э.Ф. Зеер. – К.:Академия, 2009. – 240 с.

Иванова С.П. Педагогическая деятельность как процесс

гуманистически ориентированного полисубъектного взаимо

действия в современной социально образовательной среде

[Электронный ресурс] / С.П. Иванова // Способ доступа

URL:http://www.zipsites.ru/slovari_enc/dissertacii_referaty/

ivanova_pedagogicheskaya_deyatelnost/

Леонтьев Д.А. Методика предельных смыслов (МПС): Ме

тодическое руководство / Д.А. Леонтьев. – М.: Смысл, 1999. –

с.

Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, строение и

динамика смысловой реальности / Д.А. Леонтьев. – М.: Смысл,

– 487 с.

Мильман В.Э. Мотивация творчества и роста: Структура. Ди

агностика. Развитие / В. Э. Мильман. – М: Мирея, 2005. – 165 с.

Пов’якель Н.І. Професійна рефлексія психолога практика /

Н.І. Пов’якель // Практична психологія та соціальна робота. –

– № 6 – 7. – С. 3–6.

Сургунд Н. А. Професійна придатність практичного психолога:

діагностика якостей особистості // Неперервна професійна

освіта: теорія і практика: Науково методичний журнал. –

– Вип.4. – С.118 124

##submission.downloads##

Як цитувати

Каліщук, С. (2019). Усвідомлення майбутніми психологами приналежності до професійної реальності. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p