Усвідомлення майбутніми психологами приналежності до професійної реальності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
Змістовно-значеннєве відношення, динаміка сенсів, усвідомлення приналежності, професійна позиція.Анотація
Розглядаються особливості динаміки індивідуальних цінностей і
змістів особистості майбутнього психолога та механізми побудови
професійної картини світу у період навчання у ВНЗ.
Посилання
Бондаренко А.Ф. Психологическая помощь: теория и прак
тика / А.Ф. Бондаренко. – К.: Укртехпресс, 1997. – 216 с.
Бьюдженталь Дж. Искусство психотерапевта / Дж. Бьюд
женталь. – С Пб.: Питер, 2001. – 294 с.
Зеер Э. Ф. Психология профессионального развития /
Э.Ф. Зеер. – К.:Академия, 2009. – 240 с.
Иванова С.П. Педагогическая деятельность как процесс
гуманистически ориентированного полисубъектного взаимо
действия в современной социально образовательной среде
[Электронный ресурс] / С.П. Иванова // Способ доступа
URL:http://www.zipsites.ru/slovari_enc/dissertacii_referaty/
ivanova_pedagogicheskaya_deyatelnost/
Леонтьев Д.А. Методика предельных смыслов (МПС): Ме
тодическое руководство / Д.А. Леонтьев. – М.: Смысл, 1999. –
с.
Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, строение и
динамика смысловой реальности / Д.А. Леонтьев. – М.: Смысл,
– 487 с.
Мильман В.Э. Мотивация творчества и роста: Структура. Ди
агностика. Развитие / В. Э. Мильман. – М: Мирея, 2005. – 165 с.
Пов’якель Н.І. Професійна рефлексія психолога практика /
Н.І. Пов’якель // Практична психологія та соціальна робота. –
– № 6 – 7. – С. 3–6.
Сургунд Н. А. Професійна придатність практичного психолога:
діагностика якостей особистості // Неперервна професійна
освіта: теорія і практика: Науково методичний журнал. –
– Вип.4. – С.118 124
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.