Спільна діяльність під час вивчення іноземної мови: психологічний аспект

Автор(и)

  • І.В. Коваль

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

оволодіння іноземною мовою, когнітивний стиль особистості, мотивація, особистісне зростання, творчий потенціал, самодетермінація.

Анотація

У статті проаналізовано активні, інтенсивні методи навчання, які
сприяють розвиткові внутрішньої мотивації вивченню іноземної мови
студентами вищого навчального закладу. Система навчальних впливів,
які запропоновано в статті, доводить ефективність такого навчання, яке
передбачає специфічне компонування навчального змісту, зміну форм
проведення занять, а також застосування тренінгових прийомів.
Інтенсивні методи навчання іноземної мови є додатковими засобами
сприяння особистісному зростанню студентів, підвищення навчальної
мотивації, появи прагнення до самоосвіти, посилення самодетермінації
та саморегуляції, тобто становлення суб’єктності.

Посилання

Групповое взаимодействие как фактор успешности овладения

иностранным языком // Психолого педагогические аспекты

интенсификации учебной деятельности. – М.: Изд во Моск.ун

та, 1983. – С. 54 56.

Выготский Л.С. Мышление и речь // Избр. произв. В 6 т. –

Т. 2: Проблемы общей психологии / Под ред. В.В. Давыдова. –

М.: Педагогика, 1982. – 504 с.

Карпенко Л.А. Активизирующий эффект группы в условиях

коллективизирующего обучения /Л.А.Карпенко// Психолого

педагогические аспекты интенсификации учебной деятель

ности. – М.: Изд во Моск. ун та, 1983. – С. 66 77.

Китайгородская Г.А. Некоторые обязательные характеристики

интенсивного обучения иностранным языкам // Сб. науч. тр.

МГПИИЯ им. М. Тореза /Г.А.Китайгородская. – Вып. 133. –

М., 1979. – С. 127 155.

Ломов Б.Ф. Особенности познавательных процесов в условиях

общения /Б.Ф.Ломов// Психол. журн., 1980. – Т. 1. № 5. –

С. 23 45.

Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства

общения /А.К.Маркова. – М.: Педагогика, 1974.

Chorro J.L. Personality and academic achievement in statistics //

Journ. of Psychology. 1981, Vol. 2. – P. 155 166.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коваль, І. (2019). Спільна діяльність під час вивчення іноземної мови: психологічний аспект. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p