Спільна діяльність під час вивчення іноземної мови: психологічний аспект
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
оволодіння іноземною мовою, когнітивний стиль особистості, мотивація, особистісне зростання, творчий потенціал, самодетермінація.Анотація
У статті проаналізовано активні, інтенсивні методи навчання, які
сприяють розвиткові внутрішньої мотивації вивченню іноземної мови
студентами вищого навчального закладу. Система навчальних впливів,
які запропоновано в статті, доводить ефективність такого навчання, яке
передбачає специфічне компонування навчального змісту, зміну форм
проведення занять, а також застосування тренінгових прийомів.
Інтенсивні методи навчання іноземної мови є додатковими засобами
сприяння особистісному зростанню студентів, підвищення навчальної
мотивації, появи прагнення до самоосвіти, посилення самодетермінації
та саморегуляції, тобто становлення суб’єктності.
Посилання
Групповое взаимодействие как фактор успешности овладения
иностранным языком // Психолого педагогические аспекты
интенсификации учебной деятельности. – М.: Изд во Моск.ун
та, 1983. – С. 54 56.
Выготский Л.С. Мышление и речь // Избр. произв. В 6 т. –
Т. 2: Проблемы общей психологии / Под ред. В.В. Давыдова. –
М.: Педагогика, 1982. – 504 с.
Карпенко Л.А. Активизирующий эффект группы в условиях
коллективизирующего обучения /Л.А.Карпенко// Психолого
педагогические аспекты интенсификации учебной деятель
ности. – М.: Изд во Моск. ун та, 1983. – С. 66 77.
Китайгородская Г.А. Некоторые обязательные характеристики
интенсивного обучения иностранным языкам // Сб. науч. тр.
МГПИИЯ им. М. Тореза /Г.А.Китайгородская. – Вып. 133. –
М., 1979. – С. 127 155.
Ломов Б.Ф. Особенности познавательных процесов в условиях
общения /Б.Ф.Ломов// Психол. журн., 1980. – Т. 1. № 5. –
С. 23 45.
Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства
общения /А.К.Маркова. – М.: Педагогика, 1974.
Chorro J.L. Personality and academic achievement in statistics //
Journ. of Psychology. 1981, Vol. 2. – P. 155 166.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.