Особливості самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим потенціалом
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
підвищений розумовий потенціал, самопізнання, когнітивна оснащеність, особистісні конструкти.Анотація
У статті обговорюються матеріали експериментального вивчення
проблеми самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим
потенціалом. Розглядається коло питань щодо особливостей когнітивної
оснащеності самопізнання дітей цієї категорії, актуалізації системи
особистісних конструктів в їх самохарактеристиці, особливості казуальної
самоатрибуції та якостей компетенції, пов’язаної з Я концепцією.
Посилання
Андреева Г.М. Проблемы казуальной атрибуции в межлич
ностном восприятии /Г.М.Андреева// Вопросы психологии. –
М., 1979. – №6.
Бердяев Н.А.Самопознание / Н.А.Бердяев. – М.: Книга, 1991.
Братусь Б.С.Деятельность и вершинные уровни опосред
ствования / Б.С.Братусь // Психол. журн. – 1999. – Т.20. – №4.
Выготский Л.С. Собр. соч.: В 6 т. – М.,1982 1984.
Гальперин П.Я. К исследованию интеллектуального развития
ребенка /П.Я.Гальперин// Вопросы психологии. – М., 1969. – №1.
Гальперин П.Я. Психология как объективная наука /
П.Я. Гальперин. – М., 1998.
Гильбух Ю.З. Темперамент и познавательные способности
школьника / Ю.З.Гильбух. – К., 1993.
Захарова А.В. Структурно динамическая модель самооценки//
Вопросы психологии. – М., 1989. – № 1.
Максименко С.Д. Генеза здійснення особистості / С.Д. Мак
сименко –К., 2006.
Савенков А.И. Одаренные дети в детском саду и школе /
А.И.Савенков – М., 2000.
Скоровода Г.Повне зібрання творів у 2 х томах. Т.2. Тракта
ти.Діалоги. Притчі / Г. Сковорода – К.: Наукова думка, 1973.
Чамата П.Р. Самосвідомість та її розвиток у дітей / П.Р.Ча
мата – К., 1958.
Шиянов Е.И. Развитие личности в обучении / Е.И.Шиянов,
И.Б. Котова. – М., 1999.
Шорохова Е.В. Проблемы “Я” и самосознание.Е.В.Шорохова
// Проблемы сознания: Материалы симпозиума. – М., 1966.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.