Особливості самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим потенціалом

Автор(и)

  • С.Л. Коробко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

підвищений розумовий потенціал, самопізнання, когнітивна оснащеність, особистісні конструкти.

Анотація

У статті обговорюються матеріали експериментального вивчення
проблеми самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим
потенціалом. Розглядається коло питань щодо особливостей когнітивної
оснащеності самопізнання дітей цієї категорії, актуалізації системи
особистісних конструктів в їх самохарактеристиці, особливості казуальної
самоатрибуції та якостей компетенції, пов’язаної з Я концепцією.

Посилання

Андреева Г.М. Проблемы казуальной атрибуции в межлич

ностном восприятии /Г.М.Андреева// Вопросы психологии. –

М., 1979. – №6.

Бердяев Н.А.Самопознание / Н.А.Бердяев. – М.: Книга, 1991.

Братусь Б.С.Деятельность и вершинные уровни опосред

ствования / Б.С.Братусь // Психол. журн. – 1999. – Т.20. – №4.

Выготский Л.С. Собр. соч.: В 6 т. – М.,1982 1984.

Гальперин П.Я. К исследованию интеллектуального развития

ребенка /П.Я.Гальперин// Вопросы психологии. – М., 1969. – №1.

Гальперин П.Я. Психология как объективная наука /

П.Я. Гальперин. – М., 1998.

Гильбух Ю.З. Темперамент и познавательные способности

школьника / Ю.З.Гильбух. – К., 1993.

Захарова А.В. Структурно динамическая модель самооценки//

Вопросы психологии. – М., 1989. – № 1.

Максименко С.Д. Генеза здійснення особистості / С.Д. Мак

сименко –К., 2006.

Савенков А.И. Одаренные дети в детском саду и школе /

А.И.Савенков – М., 2000.

Скоровода Г.Повне зібрання творів у 2 х томах. Т.2. Тракта

ти.Діалоги. Притчі / Г. Сковорода – К.: Наукова думка, 1973.

Чамата П.Р. Самосвідомість та її розвиток у дітей / П.Р.Ча

мата – К., 1958.

Шиянов Е.И. Развитие личности в обучении / Е.И.Шиянов,

И.Б. Котова. – М., 1999.

Шорохова Е.В. Проблемы “Я” и самосознание.Е.В.Шорохова

// Проблемы сознания: Материалы симпозиума. – М., 1966.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коробко, С. (2019). Особливості самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим потенціалом. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p