Психолого–педагогічні умови удосконалення підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій

Автор(и)

  • Л.А. Онуфрієва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

Психолого-педагогічні умови, підготовка, майбутні фахівці соціономічних професій, формування особистості.

Анотація

Стаття розкриває актуальну проблему психолого педагогічних умов
удосконалення підготовки та розвитку особистості майбутніх фахівців
соціономічних професій, яка передбачає цілеспрямовану і наполегливу
працю всіх викладачів. Психологічні засади постають неодмінною умовою
ефективної підготовки спеціалістів у відповідності з перспективою їх
професійного становлення. Успіх забезпечується точним знанням цілей
та завдань виховання, уважним обліком закономірностей, які визначають
формування поглядів, переконань, культурних цінностей особистості,
вибором ефективних методів і засобів навчання та виховання.

Посилання

Вербицький А.А. Активное обучение в высшей школе:

контекстный подход /А.А.Вербицький. – М., 1991. – 211 с.

Гальперин П.Я. Основные результаты исследований по

проблеме “Формирование умственной деятельности и поня

тий” /П.Я.Гальперин. – М.: Изд во Моск. гос. ун та, 1965. –

с.

Дидактика профессионального обучения. Методические

письма /Сост. проф. д –р Д. Гернич. – Берлин.: Фергаг. Техник,

– Т. 2. – 272 с.

Дьяченко М.И. Психология высшей школы: Учеб. пособие для

вузов. – 2 е изд., перераб / М.И.Дьяченко, Л.А.Кандыбович. –

Мн., 1981. – 383 с.

Журавлев В.И. Явления переориентации в жизненных планах

поступающих в вузы /В.И.Журавлев//Высшее образование в

жизненных планах молодежи. – М.: Просвещение, 1975. –

С. 91 92.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н.Леон

тьев. – М., 1975. – 326 с.

Петровский В.А. К проблеме активности личности в по

знавательной деятельности /В.А.Петровский //Проблемы

коммуникативной и познавательной деятельности личности:

Межвуз. сб. – Ульяновск, 1981. – С. 98–120.

Просецкий П.А. Психологические особенности адаптации

студентов к условиям обучения в вузе /П.А.Просецкий//

Комплексная проблема профориентации, адаптации и повы

шение квалификации кадров. – Минск, 1976. – С. 124 136.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л.Ру

бинштейн. – СПб: Питер Ком, 1999. – 720 с.

Талызина Н.Ф. Пути и проблемы управления познавательной

деятельностью человека /Н.Ф.Талызина// Теоретические

проблемы управления познавательной деятельностью чело

века. – М.: Изд во Моск. гос. ун та, 1975.– С. 154 –168.

Талызина Н.Ф. Управление процессом усвоения знаний /

Н.Ф.Талызина. – М.: Изд во Моск. гос. ун та, 1975. – 343 с.

Шавир П. А. Психология профессионального самоопределения

в ранней юности /П.А.Шавир. – М., 1981. – 95 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Онуфрієва, Л. (2019). Психолого–педагогічні умови удосконалення підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p