Особливості підготовки вчителів до морально–естетичної взаємодії суб’єктів дистанційно–навчального процесу

Автор(и)

  • О.М. Опалюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

Морально- естетична взаємодія, організації навчання, педагогіка співробітництва, педагогіка співробітницької взаємодії, інтегральна педагогіка, педагогіка підтримки, антипедагогіка.

Анотація

У цій статті описуються особливості підготовки вчителів до
морально – естетичної взаємодії суб’єктів дистанційно навчального
процесу. Сьогодні вища школа перебуває на точкових роздоріжжях між:
педагогічним монологом чи педагогічним діалогом; предметно
орієнтованим чи особистісно орієнтованим навчальним процесом;
авторитарним чи адаптивним управлінням навчальними закладами;
однолінійним чи інтерактивним плануванням освітніх змін; репро
дуктивними чи інтерактивними навчальними методиками; особистісно
орієнтованою педагогікою, що є кожного разу унікальним синтезом,
конструкцією наукових знань і життєвого педагогічного досвіду
конкретної людини чи педагогікою.

Посилання

Бех І.Д. Закономірності сучасного виховного процесу //

Дошкільне виховання. – 2004. – №2. – С. 3 – 5.

Вища освіта України і Болонський процес: навчальний

посібник / За ред. В.Г. Кременя. – К.: Освіта, 2004. – 384 с.

Гапоненко Л. Розвиток рефлексіїї як психологічного механізму

корекції професійної поведінки у педагогічному спілкуванні //

Педагогіка і психологія. – 2001. – № 3 4. – С. 81 89.

Дрейвс В.А. Преподавание он лайн /В.А.Дрейвс. – М.: МАПДО,

– 360 с.

Ильин Г. Л. Философия образования (идея непрерывности). –

М., 2002.

Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний розвиток

особистості / Під ред. Л.М. Проколієнко. – К., 2005. – 608 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Опалюк, О. (2019). Особливості підготовки вчителів до морально–естетичної взаємодії суб’єктів дистанційно–навчального процесу. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p