Особистісно–орієнтована стратегія педагогічної взаємодії до учня як суб’єкта власного розвитку на уроках образотворчого мистецтва

Автор(и)

  • О.М. Опалюк
  • Т.Л. Опалюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

особливості взаємодії, педагогічна взаємодія, суб’єкт-суб’єктної взаємодія, комунікативна підготовка, майбутній педагог, міжособистісна взаємодія.

Анотація

Аналізуючи педагогічну взаємодію суб’єктів традиційного
навчального процесу, з одного боку, і аналіз педагогічної взаємодії у
віртуальному середовищі суб’єктів дистанційного навчального процесу,
з другого боку, дозволяє зробити висновок про те, що етапи і механізми
організації педагогічної взаємодії суб’єктів навчання відповідно у
системах традиційної і дистанційної освіти базуються на спільних
організаційно методичних засадах. Це означає, що основні положення з
організації педагогічної взаємодії, застосовувані у традиційній
педагогіці, можуть бути спроектовані на дистанційне навчання за умови
їх попередньої адаптації до нових технологічних умов протікання
педагогічного процесу.

Посилання

Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний розвиток

особистості / Під ред. Л.М. Проколієнко. – К., 2005. – 608 с.

Коротаева Е.В. Директор учитель ученик: пути взаимо

действия / Коротаева Е.В. – М.: Сентябрь, 2000. – 144 с.

Критерии качества учебных курсов. Рекомендации аме

риканских педагогов. – http://eee.educuse.du/ir/library/html/

cem9915.html

Кульневич С.В. Педагогика личности. От концепций до

технологий /С.В.Кульневич. – Ростов н / Д, 2001.

Кухаренко В.М. Дистанційне навчання: Умови застосування.

Дистанційний курс: Навчальний посібник / В.М.Кухаренко,

О.В.Рибалко, Н.Г.Сиротенко; За ред. В.М.Кухаренка. –

Харків: НТУ “ХПІ”, “Торсінг”, 2002. – 320 с.

Нор К.Ф. Використання американського досвіду формування

комунікативних умінь майбутніх учителів // Наукові праці:

Науково методичний журнал. – Т. 28. – Вип. 15. – Педагогічні

науки. – Миколаїв: Вид во МДГУ ім. П. Могили, 2003. – С. 54

Образовательно педагогическая прогностика. Теория, мето

дика, практика: Учеб. пособие / Б. С. Гершунский. – М., 2003.

##submission.downloads##

Як цитувати

Опалюк, О., & Опалюк, Т. (2019). Особистісно–орієнтована стратегія педагогічної взаємодії до учня як суб’єкта власного розвитку на уроках образотворчого мистецтва. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p