Особистісно–орієнтована стратегія педагогічної взаємодії до учня як суб’єкта власного розвитку на уроках образотворчого мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
особливості взаємодії, педагогічна взаємодія, суб’єкт-суб’єктної взаємодія, комунікативна підготовка, майбутній педагог, міжособистісна взаємодія.Анотація
Аналізуючи педагогічну взаємодію суб’єктів традиційного
навчального процесу, з одного боку, і аналіз педагогічної взаємодії у
віртуальному середовищі суб’єктів дистанційного навчального процесу,
з другого боку, дозволяє зробити висновок про те, що етапи і механізми
організації педагогічної взаємодії суб’єктів навчання відповідно у
системах традиційної і дистанційної освіти базуються на спільних
організаційно методичних засадах. Це означає, що основні положення з
організації педагогічної взаємодії, застосовувані у традиційній
педагогіці, можуть бути спроектовані на дистанційне навчання за умови
їх попередньої адаптації до нових технологічних умов протікання
педагогічного процесу.
Посилання
Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний розвиток
особистості / Під ред. Л.М. Проколієнко. – К., 2005. – 608 с.
Коротаева Е.В. Директор учитель ученик: пути взаимо
действия / Коротаева Е.В. – М.: Сентябрь, 2000. – 144 с.
Критерии качества учебных курсов. Рекомендации аме
риканских педагогов. – http://eee.educuse.du/ir/library/html/
cem9915.html
Кульневич С.В. Педагогика личности. От концепций до
технологий /С.В.Кульневич. – Ростов н / Д, 2001.
Кухаренко В.М. Дистанційне навчання: Умови застосування.
Дистанційний курс: Навчальний посібник / В.М.Кухаренко,
О.В.Рибалко, Н.Г.Сиротенко; За ред. В.М.Кухаренка. –
Харків: НТУ “ХПІ”, “Торсінг”, 2002. – 320 с.
Нор К.Ф. Використання американського досвіду формування
комунікативних умінь майбутніх учителів // Наукові праці:
Науково методичний журнал. – Т. 28. – Вип. 15. – Педагогічні
науки. – Миколаїв: Вид во МДГУ ім. П. Могили, 2003. – С. 54
Образовательно педагогическая прогностика. Теория, мето
дика, практика: Учеб. пособие / Б. С. Гершунский. – М., 2003.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.