Рівень розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно– ділового спілкування в організації

Автор(и)

  • Т.І. Пастухова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

вищі навчальні заклади, майбутні менеджери, організація, професійно-ділове спілкування в організації, психологічна готовність майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування в організації, мотиваційний компонент психологічної готовності.

Анотація

У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень
розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності майбутніх
менеджерів до професійно ділового спілкування в організації. Конста
товано низку проблем у рівні розвитку мотиваційного компонента:
переважання зовнішніх мотивів навчання (отримання диплома) над
внутрішніми (оволодіння професією та здобуття знань); переважання
комунікативних орієнтацій, які мають відношення до сприйняття,
прийняття та розуміння партнера, над комунікативними орієнтаціями,
які пов’язані з вирішенням певних проблем в організації. В цілому
виявлено недостатній рівень розвитку мотиваційного компонента
психологічної готовності.

Посилання

Бабинський Д.Я. Вплив ґендерних установок особистості на

вибір стилю керівництва майбутніми менеджерами / Д.Я. Ба

бинський // Психологія: теоретичні і практичні дослідження. –

К. : ВД “Персонал”, 2010. – С. 5–12.

Гура Т.В. Концептуальні підходи до формування управлінської

компетентності майбутніх фахівців електромашинобудівних

спеціальностей / Т.В. Гура // Теорія і практика управління

соціальними системами. – 2009. – № 4. – С. 104–105.

Ильин Е.П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер,

– С.433 434.

Карамушка Л.М. Психологія управління закладами середньої

освіти : монографія / Л.М. Карамушка. – К. : Ніка Центр,

– 332 с.

Карамушка Л.М. Психологія підготовки майбутніх менеджерів

до управління змінами в організації : монографія / Л.М. Ка

рамушка, М.В.Москальов. – К. Львів: Сполом, 2011. – 216 с.

Козловська О.В. Діагностика професійної компетентності

педагогічних працівників: Збірник тестів для керівників

закладів освіти/ О.В.Козловська, А.Й.Романюк, В.І.Урун

ський. – Тернопіль, 1999. – С.14 17.

Фетискин Н.П. Социально психологическая диагностика

развития личности и малых групп / Н.П.Фетискин, В.В.Коз

лов, Г.М.Мануйлов. – М.: Изд во Института психотерапии,

– 490 с.

Хмельник Д.В. Формирование компетенций лидера у будущих

управленцев / Д.В. Хмельник // Высшее образование России. –

– № 4. – С. 122–125.

Шаполова В.В.Формування управлінської компетентності у

студентів вищих технічних вузів / В.В.Шаполова // Теорія і

практика управління соціальними системами. – 2009. – № 8. –

С. 109–114.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пастухова, Т. (2019). Рівень розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно– ділового спілкування в організації. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p