Рівень розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно– ділового спілкування в організації
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
вищі навчальні заклади, майбутні менеджери, організація, професійно-ділове спілкування в організації, психологічна готовність майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування в організації, мотиваційний компонент психологічної готовності.Анотація
У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень
розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності майбутніх
менеджерів до професійно ділового спілкування в організації. Конста
товано низку проблем у рівні розвитку мотиваційного компонента:
переважання зовнішніх мотивів навчання (отримання диплома) над
внутрішніми (оволодіння професією та здобуття знань); переважання
комунікативних орієнтацій, які мають відношення до сприйняття,
прийняття та розуміння партнера, над комунікативними орієнтаціями,
які пов’язані з вирішенням певних проблем в організації. В цілому
виявлено недостатній рівень розвитку мотиваційного компонента
психологічної готовності.
Посилання
Бабинський Д.Я. Вплив ґендерних установок особистості на
вибір стилю керівництва майбутніми менеджерами / Д.Я. Ба
бинський // Психологія: теоретичні і практичні дослідження. –
К. : ВД “Персонал”, 2010. – С. 5–12.
Гура Т.В. Концептуальні підходи до формування управлінської
компетентності майбутніх фахівців електромашинобудівних
спеціальностей / Т.В. Гура // Теорія і практика управління
соціальними системами. – 2009. – № 4. – С. 104–105.
Ильин Е.П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер,
– С.433 434.
Карамушка Л.М. Психологія управління закладами середньої
освіти : монографія / Л.М. Карамушка. – К. : Ніка Центр,
– 332 с.
Карамушка Л.М. Психологія підготовки майбутніх менеджерів
до управління змінами в організації : монографія / Л.М. Ка
рамушка, М.В.Москальов. – К. Львів: Сполом, 2011. – 216 с.
Козловська О.В. Діагностика професійної компетентності
педагогічних працівників: Збірник тестів для керівників
закладів освіти/ О.В.Козловська, А.Й.Романюк, В.І.Урун
ський. – Тернопіль, 1999. – С.14 17.
Фетискин Н.П. Социально психологическая диагностика
развития личности и малых групп / Н.П.Фетискин, В.В.Коз
лов, Г.М.Мануйлов. – М.: Изд во Института психотерапии,
– 490 с.
Хмельник Д.В. Формирование компетенций лидера у будущих
управленцев / Д.В. Хмельник // Высшее образование России. –
– № 4. – С. 122–125.
Шаполова В.В.Формування управлінської компетентності у
студентів вищих технічних вузів / В.В.Шаполова // Теорія і
практика управління соціальними системами. – 2009. – № 8. –
С. 109–114.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.