Рівень розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно– ділового спілкування в організації
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pKeywords:
вищі навчальні заклади, майбутні менеджери, організація, професійно-ділове спілкування в організації, психологічна готовність майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування в організації, мотиваційний компонент психологічної готовності.Abstract
У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень
розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності майбутніх
менеджерів до професійно ділового спілкування в організації. Конста
товано низку проблем у рівні розвитку мотиваційного компонента:
переважання зовнішніх мотивів навчання (отримання диплома) над
внутрішніми (оволодіння професією та здобуття знань); переважання
комунікативних орієнтацій, які мають відношення до сприйняття,
прийняття та розуміння партнера, над комунікативними орієнтаціями,
які пов’язані з вирішенням певних проблем в організації. В цілому
виявлено недостатній рівень розвитку мотиваційного компонента
психологічної готовності.
References
Бабинський Д.Я. Вплив ґендерних установок особистості на
вибір стилю керівництва майбутніми менеджерами / Д.Я. Ба
бинський // Психологія: теоретичні і практичні дослідження. –
К. : ВД “Персонал”, 2010. – С. 5–12.
Гура Т.В. Концептуальні підходи до формування управлінської
компетентності майбутніх фахівців електромашинобудівних
спеціальностей / Т.В. Гура // Теорія і практика управління
соціальними системами. – 2009. – № 4. – С. 104–105.
Ильин Е.П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер,
– С.433 434.
Карамушка Л.М. Психологія управління закладами середньої
освіти : монографія / Л.М. Карамушка. – К. : Ніка Центр,
– 332 с.
Карамушка Л.М. Психологія підготовки майбутніх менеджерів
до управління змінами в організації : монографія / Л.М. Ка
рамушка, М.В.Москальов. – К. Львів: Сполом, 2011. – 216 с.
Козловська О.В. Діагностика професійної компетентності
педагогічних працівників: Збірник тестів для керівників
закладів освіти/ О.В.Козловська, А.Й.Романюк, В.І.Урун
ський. – Тернопіль, 1999. – С.14 17.
Фетискин Н.П. Социально психологическая диагностика
развития личности и малых групп / Н.П.Фетискин, В.В.Коз
лов, Г.М.Мануйлов. – М.: Изд во Института психотерапии,
– 490 с.
Хмельник Д.В. Формирование компетенций лидера у будущих
управленцев / Д.В. Хмельник // Высшее образование России. –
– № 4. – С. 122–125.
Шаполова В.В.Формування управлінської компетентності у
студентів вищих технічних вузів / В.В.Шаполова // Теорія і
практика управління соціальними системами. – 2009. – № 8. –
С. 109–114.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.

