Культурологічний підхід до проблеми професійного становлення майбутнього психолога
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
культурологічний підхід, професійне становлення психолога, діалогічне спілкування.Анотація
У статті розглядаються особливості формування психологічної
культури майбутнього психолога в світлі культурологічного підходу до
проблеми професійного становлення.
Посилання
Балл Г.О. Діалого культурологічний підхід як напрям гуманізації
освіти / Г.О. Балл, С.О. Волинець, С.О. Копилов // Психологія –
школі: Зб. Матеріалів Другого Міжрегіонального науково практ.
семінару. – Рівне 16 – 18 січня. – 1997. – С. 76 – 82.
Балл Г.О. Категорія культури: психолого педагогічний аспект /
Г.О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. –
– №2. – С. 1 – 3.
Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества / М.М. Бахтин. –
М., 1986. – 444 с.
Библер В.С. На гранях логики культуры / В.С. Библер. – М.,
– 440 с.
Боришевский М.Й. Потребность подростков в избирательном
общении как фактор развития их морального самосознания /
М.Й. Боришевский // Проблемы формирования социогенных
потребностей. – Тбилиси, 1974. – 254 с.
Войтко В.И. Личностно ролевой подход к построению учебно
воспитательного процесса / В.И. Войтко //Вопр. психологии. –
– №3. – С. 34 – 42.
Выготский Л.С. История развития высших психических
функций / Л.С. Выготский. – М.: Педагогика, 1982 – 1984.
Карпенко З.С. Аксіологічна психологія особистості / З.С. Кар
пенко. – Івано Франківськ: Лілея НВ, 2009. – 511 с.
Коптик І.Ю. Школа діалогу культур. Розвиток суб’єктності /
І.Ю. Коптик. // Педагогіка. – 2001. – №2. – 125 c.
Леонтьев А.Н. Человек и культура / А.Н. Леонтьев. – М.,
– 115 с.
Литовский В.Ф. Учебный диалог как форма обучения / В.Ф. Ли
товский, С. Ю.Курганов // Психология: Республиканский научно
методический сб. – Киев, 1983. – Вып. 22. – С. 47 51.
Максименко С.Д. Основи генетичної психології: Навч. посіб. /
С.Д. Максименко. – К.: НПЦ Перспектива, 1998. – 220 с.
Обозов Н.Н. Психологическая культура взаимных отноше
ний / Н.Н. Обозов. – М.: Знание, 1986. – 47 с.
Рибалка В.В. Психологія професійного самовизначення для
здорових старшокласникі: Метод. рекомендації / В.В. Ри
балка. – К.: АПН України, 2004. – 25 с.
Солодухова О.Г. Психологія становлення особистості молодого
вчителя в процесі професійної адаптації : дис...д. психол. наук :
00. 07 / Солодухова Ольга Георгіївна. – К., 1998. – 413 с.
Титаренко Т. Життєвий світ особистості: у межах і за межами
студеності / Т. Титаренко. – К.: Либідь, 2003. – 376 с.
Чепелєва Н.В. Психологічна культура майбутнього вчителя /
Н.В. Чепелєва. – К.: Знання, 1989. – 32 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.