Психологічні особливості формування змісту професійних очікувань майбутніх фахівців у процесі їх первинної професіоналізації

Автор(и)

  • А.П. Фрадинська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

потреби, мотивація, професійні очікування.

Анотація

У статті здійснено аналіз теоретичних поглядів на проблему
професійних очікувань майбутніх фахівців у процесі їх первинної
професіоналізації. Визначено чинники, що відіграють важливу роль у
формуванні уявлень особистості про кар’єрну перспективу як основи
відповідних очікувань, а саме: домінуючі актуальні потреби особистості,
мотиви вибору професії, поінформованість та уявлення щодо обраної
професії, усвідомлення та самооцінка власної профпридатності до
специфіки майбутньої професійної діяльності, ступінь привабливості
обраної діяльності, особистісний рівень домагань та “образ Я”, локус
контролю та досвід особистості.

Посилання

Климов Е.А.Психология профессионального самоопределения:

Учебное пособие / Е.А. Климов. – 2 е изд., испр. – М.:

Издательский центр “Академия”, 2005, – 304 с.

Орлов Ю.М. Восхождение к индивидуальности: Кн. для

учащихся / Ю. М. Орлов. – М.: Просвещение, 1987. – 224 с. –

с. 82 83; 138 139.

Психологічна енциклопедія / Автор – упорядник О. М. Сте

панов– К.: Академвидав, 2006. – 424 с.

Реан А.А. Психология развития личности. Средний возраст,

старение, смерть: Навчальний посібник / А.А.Реан. – М.: АСТ;

СПб.: ЕВРОЗНАК, 2007. – 384 с. – С. 84 85.

Рогов Е.И. Выбор профессии: Становление профессионала /

Е. И. Рогов. – М.: Изд во ВЛАДОС ПРЕСС, 2003. – 336 с.

Столяренко Л.Д. Основы психологии. – Учебное пособие /

Л. Д. Столяренко. – Ростов н Д: Феникс, 2003, – 672 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Фрадинська, А. (2019). Психологічні особливості формування змісту професійних очікувань майбутніх фахівців у процесі їх первинної професіоналізації. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p