Специфіка організації роботи логопеда в навчально–реабілітаційному центрі

Автор(и)

  • О.І. Швець
  • Б.Б. Швець

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

система реабілітаційних заходів, робота логопеда, вади психофізичного розвитку, корекційно-розвиткові заняття, обстеження, мовленнєві порушення.

Анотація

У статті описано результати дослідження роботи логопеда в умовах
навчально реабілітаційного центру, вказано можливі шляхи її
удосконалення.

Посилання

Бондар В. І. Передумови розвитку державної системи спе

ціального навчання дітей із психофізичними вадами /В.І.Бон

дар// Дефектологія. – 1997. – № 2.

Волкова Г. А. Методика психолого педагогического обсле

дования детей с нарушениями речи /Г.АВолкова. – СПб.:

Детство Пресс, 2003.

Логопедия: Учеб. для студентов дефектол. фак. пед. высш.

учебных заведений / Под ред. Л. С Волковой, С. Н. Шаховс

кой. – 3 е изд., перераб. и доп. – М.: ВЛАДОС, 2002. – 680 с.

Маренова Т. В. Современные тенденции развития специального

образования /Т.В.Маренова// Збірник наукових праць

Кам’янець Подільського державного університету: Серія

соціально педагогічна. – Випуск VІІ. – 2007. – С. 17 – 20.

Положення про логопедичні пункти системи освіти № 135 від

05.93 р.

Соботович Є. Концепції стандарту спеціальної освіти дітей

дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку //

Дефектологія. – 2002. – № 1.

##submission.downloads##

Як цитувати

Швець, О., & Швець, Б. (2019). Специфіка організації роботи логопеда в навчально–реабілітаційному центрі. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p