Концепция образованности в научном наследии П.Г. Редкина

Автор(и)

  • М.Т. Дригус

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

освіта, концепція освіченості, вітчизняна наукова спадщина.

Анотація

У статті вперше здійснено аналіз концептуального підходу видатного
вітчизняного вченого П. Г. Редкіна до проблеми освіченості.

Посилання

Редкин П.Г. Что такое воспитание // Журнал для воспита-

ния. – 1857. – № 2. – С. 137-154.

Редкин П.Г. Что такое воспитание? // Демков М.И. Русская

педагогика в ее главнейших представителях. – М., 1898. –

С. 209-218.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дригус, М. (2019). Концепция образованности в научном наследии П.Г. Редкина. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p